بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب اعتماد‌ به‌ نفس اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأی
۳٫۰
(۸)
هفت اصل ساده‌سازی عبارتند از: ۱ ـ بازاندیشی: (عقب بایستید و از خود بپرسید: «آیا راه بهتری می‌توانست وجود داشته باشد؟» ۲ ـ بازنگری: با مسائل براساس موقعیت‌های واقعی فعلی برخورد کنید. ۳ ـ سازماندهی مجدد: از دستیابی به نتایج و بازده بیشتر با استفاده از کیفیت وکمیت فعلی ورودی‌ها اطمینان حاصل کنید. ۴ ـ بازسازی: بیشتر زمان، انرژی، پول و منابع خود را صرف انجام ۲۰% کارهایی کنید که در اولویت فهرست کارها قرار دارند و بیشترین درآمد و سودآوری را برایتان به همراه می‌آورند.
کربلایی
به منظور دستیابی به شفافیت در تعیین اهداف، اهداف شما باید مشخص، قابل ارزیابی، باورپذیر، بصورت نوشتاری و زمانبندی شده باشد. سپس باید برنامهٔ عملی شفاف و کتبی برای خود تهیه و تنظیم کنید. هنگام برنامه‌ریزی اهداف، اهداف ضروری را از هم تفکیک کنید و از روش حروف الفبا استفاده نمایید: ـ وظیفهٔ «الف» کار مهمی است. ـ وظیفه «ب» کاری است که باید انجام دهید. ـ وظیفه «پ» کاری است که انجام دادن آن خوب است.
کربلایی
در این مرحله برایان به معرفی فرمول بسیار مهم ساشا ـ‌که برگرفته از حروف ابتدایی کلمات زیر می‌باشدـ می‌پردازد که شامل چهار بخش است: ساده‌سازی: تمام کارهایی را که انجام می‌دهید، آسان کنید. انجام کارهای زیاد، اما بی‌ارزش را در صورت امکان متوقف سازید. اهرم: (قدرت و توانایی‌ها) هفت نوع اهرم وجود دارد که عبارتند از: دانش دیگران، انرژی دیگران، سرمایه دیگران، موفقیت‌های دیگران، شکست‌های دیگران، نظرات دیگران، و تماس‌ها و روابط دیگران. شتاب: به دنبال روش‌هایی برای انجام هرچه سریع‌تر کارهای مشتریان و افراد مهم زندگی‌تان باشید. افزایش: ترتیبی دهید که با افرادی مشغول به کار شوید که از مهارت‌ها و توانایی‌هایی که مکمل مهارتها و توانایی‌های شما است، برخوردار باشند.
کربلایی
شما می‌توانید کیفیت کلی زندگی خود را به طور چشمگیری بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید، بهبود بخشید. در حقیقت تمام آنچه به آن نیازمندید، عبارتند از: میل به تغییر، تصمیم به عمل، انظباط در اِعمال رفتارهای جدیدی که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، و عزم راسخ و مقاومت تا زمانی که به نتایجی که قصد دارید، دست یابید. با به کارگیری اصل «تفکر بر مبنای صفر» در هر فعالیت خاص، می‌توانید از خود بپرسید: «با توجه به دانسته‌های فعلی، اگر در حال حاضر به این کار مشغول نبودم، آیا هرگز اقدام به آن می‌نمودم؟» با بکار بردن این سؤال در تمام جنبه‌های زندگی خود، می‌توانید تصمیم بگیرید برخی کارها را بیشتر انجام داده، و برخی کارها را کمتر انجام دهید، و یا اقدام به انجام برخی کارها نموده و یا به طور کلی دست از انجام برخی کارها بردارید.
کربلایی

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد