بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هرگز سازش نکنید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب هرگز سازش نکنید اثر کریس واس

بریده‌هایی از کتاب هرگز سازش نکنید

۳٫۷
(۲۴۴)
تا جایی که امکان دارد اطلاعات را استخراج و نظاره کنید. و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود افراد بسیار باهوش اغلب در مذاکرات مشکل داشته باشند –آنها بسیار باهوش هستند و فکر می‌کنند که چیز جدیدی برای کشف کردن وجود ندارد، چرا که آنها به همه چیز واقفند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
وقتی به آرامی و با شفافیت صحبت می‌کنید، یک ایده را انتقال می‌دهید: من کنترل اوضاع را در دست دارم.
REZA
دروغگوها تمایل به استفاده از جملات پیچیده‌تری دارند تا نظر مساعد طرف مقابل را جلب کنند. دبلیو سی فیلدز آن را گیج کردن کسی با حرف‌های مزخرف نامید. محققان آن را اثر پینوکیو نامیدند، زیرا، درست مانند بینی پینوکیو، تعداد واژه‌ها با بزرگ شدن دروغ افزایش پیدا می‌کند
نیتا
عمدا از اسم کوچکش استفاده کردم تا گرمی بیشتری در تعاملمان ایجاد کنم
امین
هرچه بیشتر در مورد کسی بدانید، قدرت بیشتری خواهید داشت.
بیوتیفول مایند
کلید کار این است که در هنگام صحبت کردن آرام باشید و لبخند بزنید. لبخند زدن، حتی در مکالمه تلفنی، در تونالیته صدا تاثیر خواهد گذاشت و طرف مقابل می‌تواند آن را متوجه شود.
سعید آقا
طرزفکربرد-برد که توسط بسیاری از متخصصان مذاکره تحمیل شده است، معمولا بی اثر و اغلب فاجعه‌بار است. در بهترین حالت، تقاضای هیچ یک از طرفین را برآورده نمی‌کند. و اگر از آن در مقابل کسی استفاده کنید که رویکرد برد-باخت دارد، دارید خودتان را مهیای فریب خوردن می‌کنید
منمشتعلعشقعلیمچکنم
بر خلاف نظر عامه، گوش دادن، فعالیت منفعلانه‌ای نیست بلکه فعالانه‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.
نیتا
مردم معمولا از مقابله می‌ترسند، بنابراین از ترس اینکه لحن صدایشان موجب تشدید شرایط و حملات شخصی شود که نتوانند کنترلش کنند، از جر و بحث‌های مفید اجتناب می‌کنند. افرادی که در رابطه نزدیکی با یکدیگر هستند، اغلب از گفتن منافعشان اجتناب می‌کنند و در همه کارها مصالحه می‌کنند تا مبادا به عنوان شخص حریص و خودخواهی دیده شوند. آنها کوتاه می‌آیند، اوقاتشان تلخ می‌شود، و از هم جدا می‌شوند.
سالار
«من فقط سوال می‌پرسیدم. این روش منفعل-تهاجمی است. فقط سه یا چهار سوالِ باز را بارها و بارها و بارها می‌پرسیدم. آنها از پاسخ دادن خسته می‌شدند و هر چیزی که می‌خواستم را به من می‌دادند.»
امین

حجم

۳۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان