بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عشق در زمان وبا | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عشق در زمان وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

بریده‌هایی از کتاب عشق در زمان وبا

۳٫۴
(۹۶)
استدلالش هم این بود که آن وان‌های قدیمی که در همه‌ی خانه‌های شهر هم پیدا می‌شود بهداشتی نیستند و وان یکی از کثیف‌ترین اختراعات اروپایی‌هاست، آن‌ها فقط جمعه‌ی آخر ماه را به حمام می‌رفتند و یکی پس از دیگری در آب کثیفی که از شست‌شوی نفر قبلی چرک‌تر هم شده بود خودشان را می‌شستند.
Fateme Soltani
در هشتاد و یک سالگی هنوز عقلش می‌رسید که فقط چند تار نازک و پوسیده او را به این جهان پیوند داده که ممکن است هر لحظه بدون هیچ احساس درد و ناراحتی پاره شود، حتی با یک غلت زدن اشتباهی هنگام خواب. او تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا این تارها پاره نشود چون از ندیدن خدا در تاریکی و کوره راه مرگ می‌ترسید.
Fateme Soltani
اگر خیلی زودتر از این‌ها فهمیده بودند که در زندگی زناشویی اجتناب از فاجعه‌های مهم و بزرگ خیلی راحت‌تر از آزار رساندن‌های ریز و درشت روزانه است، زندگی روی آسان‌تری به هر دو نفرشان نشان می‌داد، اما آن‌ها هم مثل بقیه دیر متوجه و عاقل شدند، مثل همه‌ی افراد دیگر که عقل خیلی دیر به سرشان می‌آید.
Moein
این گالری عکس بچه‌های بی‌نام و نشان در حقیقت دورنمای شهرشان است که همین بچه‌ها آن را در دست خواهند گرفت، شهری فاسد که در سیطره‌ی آن‌ها در می‌آمد، شهری که در آن حتی خاکستر نام و افتخارات دکتر خوونال اوربینو هم باقی نخواهد ماند.
کاربر 2910048
. آن چنان انتظار آن روز را کشیده بود که هیچ کس در جهان تاکنون مثل او منتظر هیچ‌کس و هیچ چیز نمانده بود. دست آخر مرگ به یاری‌اش آمده و این جسارت و شهامت را به او داده بود که در اولین شب بیوه شدنش برای او سوگند وفاداری و عشق ابدی یاد
مهلا

حجم

۴۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۴۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد