بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پرسش‌های کوانتومی | طاقچه
کتاب پرسش‌های کوانتومی اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب پرسش‌های کوانتومی

۴٫۲
(۲۱)
یگانه تفاوت شما با دیگران، در نوع پرسش‌هایی است که از خود می‌کنید. فقط همین! اگر دور و برتان کسانی وجود دارند که از شما موفق‌ترند، پیش از هر چیز باید پی ببرید که آنان چگونه می‌اندیشند.
جهانی
اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
Raha M
اگر از خود بپرسید «چرا نمی‌توانم از پس این کار برآیم؟» شعله‌های نیروهای درونی‌تان را خاموش خواهید کرد. اما اگر از خود بپرسید «چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم و از آن لذت ببرم؟» این پرسش نه فقط پاسخ‌هایی در زمینهٔ چگونگی انجام دادن آن کار، بلکه منابع، ایده‌ها و افکار بکری را در اختیارتان قرار خواهد داد که حتی تصورش را هم نمی‌کردید. ایده‌هایی را که در جایی پشت سرتان نهفته بود آشکار خواهد ساخت.
جهانی
یا اگر از خود بپرسید «چطور است که هیچ‌گاه نمی‌توانم کاری را به‌درستی انجام دهم؟» مغزتان پاسخ خواهد داد «برای این‌که احمق هستی!»
جهانی
«چه می‌شود اگر ...» این عبارت آغاز خوبی برای پرسش کردن است. به پرسش‌هایی که با این عبارت آغاز می‌شوند پرسش‌های امکان‌آفرین می‌گویند.
nardoon
کانون توجه = واقعیت زندگی اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
جهانی
«همین الان چه عمل خاصی می‌توانم انجام دهم تا مرا گام به گام به نتیجهٔ دلخواهم برساند؟»
Âmin
شما می‌توانید با طرح مستمر و پیگیر پرسش‌های کوانتومی، افکار و احساسات، شور و شوق زندگی و سرنوشت نهایی‌تان را دگرگون سازید.
دهقان غذاخوار
اغلب اوقات تنها کار لازم برای داشتن احساس دلخواه این است که توجه‌تان را منحرف کنید یا چند عمل ساده انجام دهید
Dr669
به یاد داشته باشید که شما فقط آن چیزهایی را خواهید یافت که در جست‌وجویشان هستید. بخواه تا به‌دست آوری. جست‌وجو کن تا بیابی
802

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد