بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهایی درباره مردان | صفحه ۵۲ | طاقچه
کتاب رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهایی درباره مردان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۰۰ رأی
۴٫۰
(۲۰۰)
قدم اول: دفترچه قوانین ارتباطی به یک‌یک اشتباه‌های خود دقت کنید و قوانینی ابداع نمایید که به شما کمک کند هرگز دوباره مرتکب آن اشتباه‌ها نشوید.
خواندن و عمل با هم
یکی از بزرگترین اشتباه‌های زن‌ها این است که بدون آن که به اطلاع نامزد یا همسرشان برسانند، برای رابطه خودشان دستور جلسه‌ای صادر می‌کنند و یک تنه برای اجرای آن دست و پا می‌زنند.
خواندن و عمل با هم
ما زن‌ها عادت داریم هنگامی که لباس جدیدی را بر تن یکی از دوستانمان می‌بینیم، بگوییم: «آه باربارا، لباست جدیده؟ چقدر زیبا است، برگرد پشتت را هم ببینم، چقدر بهت میاد، چه رنگ زیبایی، واقعآ اندامت تو این لباس خیلی زیباتر به نظر میرسه. وای، چه گوشواره‌هایی، چقدر به هم میان، اون‌ها را از کجا خریدی؟»
خواندن و عمل با هم
چنان‌چه بهبود و ارتقاء سطح رابطه با همسرتان برایتان مهم است، حتمآ کتاب «رازهایی دربارهٔ عشق» را به اتفاق همسرتان مطالعه کنید و تکنیک‌های ارائه شده در آن را به کار ببندید، تا به شما در کسب مهارت‌های ارتباطی مؤثرتر، کمک کند.
خواندن و عمل با هم
این واقعیت ندارد که مردها اهمیت کمتری برای عشق و روابط قائل هستند، بلکه حقیقت این است، رازهایی در این باره وجود دارد که ما زن‌ها می‌بایست آن‌ها را درک کنیم. مردها هویت خود را، بیشتر از ناحیه شغل و موفقیت‌هایشان تعریف می‌کنند، در حالی که زن‌ها هویتشان را صرفآ براساس روابط خود بیان می‌کنند.
Dexter
آیا مأیوس کننده نیست، حرفی به همسرتان بگویید و او این قدر با حالت تدافعی و خشم با شما برخورد کند، گویی حرف وحشتناکی زده‌اید؟ این همان چیزی است که باعث می‌شود اغلب زن‌ها از مردها بترسند و از کنارشان پاورچین رد شوند و دائم مراقب گفتارشان باشند.
Dexter
مردها از این که به آن‌ها گفته شود اشتباه کرده‌اند، متنفرند. مردها از این که احتمال بدهند اشتباه کرده‌اند نیز متنفرند و از همه بدتر وقتی است که همسر یک مرد زودتر متوجه شود مردش اشتباه کرده است، قبل از آن که خودش بفهمد.
Dexter
ظرف ده سال گذشته چنین دریافتم که سه سؤال ذهن تمامی ما زن‌ها را گاهی اوقات به خودش مشغول می‌کند این سه سؤال عبارتند از: ۱ ـ چرا مردها دوست دارند حق با آن‌ها باشد؟ «چرا متنفرند از این که اشتباه کنند.» ۲ ـ چرا مردها وقتی زن‌ها ناراحت می‌شوند و احساساتی برخورد می‌کنند از این حالت عصبانی می‌شوند؟ ۳ ـ چرا این‌طور به نظر می‌رسد که مردها در مقایسه با زن‌ها کمتر به عشق و روابط اهمیت می‌دهند
Dexter
چرا توانایی‌ها و امتیازات خود را از همسرمان پنهان می‌کنیم؟ ما توانایی‌ها و استعدادهایمان را از همسر خود پنهان می‌کنیم. چرا که تصور می‌کنیم با این کار آن‌ها ما را بیشتر دوست خواهند داشت.
Dexter
انرژی‌های خلاقتان را ابتدا متوجه زندگی و شغل خود کنید، از زندگی و شغل مرد زندگیتان و رؤیاها و اهدافتان لیستی تهیه کنید و برنامه‌های واضح و مشخصی برای رسیدن به آن‌ها ترتیب دهید. به این برنامه ریزی بچسبید و از خروجی‌های جانبی آن آگاه باشید. این بدان معناست که چنان‌چه برنامه ریزی کرده‌اید در یک سمینار شرکت کنید که به شما در جلب مشتریان بیشتری کمک کند، حتی اگر همسرتان به شما احتیاج دارد تا آپارتمانش را برایش منظم و مرتب کنید. سعی کنید به سمینار خود بروید. قبل از شروع هر رابطه‌ای، اهداف و خواسته هایتان را مشخص کنید، تا این که آن‌ها در درجه اول اهمیت قرار گیرند.
Dexter

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان