بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهایی درباره مردان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهایی درباره مردان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۹ رأی
۴٫۰
(۱۹۹)
هرگز نگذارید مردهای سخنور، گویا و خوش‌صحبت شما را به اشتباه بیاندازند. ممکن است در درون این قبیل مردها پسر بچه‌هایی بسیار ترسیده و وحشتزده وجود داشته باشند که به سختی می‌توانند کوچک‌ترین احساسات و عواطف خود را نشان دهند.
آلما
از انجام دادن کارهایی که همسرتان می‌تواند خودش انجام دهد، پرهیز کنید. رفتار مادرانه داشتن در حق همسرتان بمانند اعتیاد است. همان طور که در مورد تمامی اعتیادها نیز صدق می‌کند و تنها راه نجات، ترک کردن است. این بدان معناست که وقتی همسرتان می‌پرسد، کلیدهایم کجاست؟ به او بگویید: نمی‌دانم. اجازه دهید، خودش دنبال آن‌ها بگردد. هنگامی که برای مناسبت ویژه‌ای می‌خواهد خودش لباسش را انتخاب کند، نگویید که می‌بایست کدام لباس را بپوشد. هنگامی که لباس‌هایش را روی زمین می‌اندازد، آن‌ها را برایش جمع نکنید.
Dexter
بزرگترین اشتباه زنان به هنگام شنونده بودن، بی‌صبری آن‌هاست.
فاطمه
چقدر غم‌انگیز است که زنان در جهت تحقق رؤیاهای همسرشان رؤیاهای خود را فراموش می‌کنند.
seyed
اعمال هر کس به مراتب با صدای بلندتری از گفته‌هایش حرف می‌زند.
فاطمه
مطمئن شوید با کسی ازدواج می‌کنید که تمایل دارد شما را در پیشرفت‌هایتان حمایت کند، پیشرفت‌هایی که همواره استحقاقش را داشته‌اید.
Dexter
زن‌های بوقلمون صفت به راحتی خود، قیافه و یا حتی رفتار و عقایدشان را طبق سفارشاتی که با تصویر ذهنی نامزد یا همسرشان با زن ایده‌آل او منطبق است، در می‌آورند و پیش خودشان می‌گویند: اگر این کار را بکنم زن رؤیاهای او خواهم بود. بنابراین با این فکر پیش رفته و بر طبق تصویری از آن چه دیگران دوست‌داشتنی می‌دانند، خودشان را شکل می‌دهند.
Dexter
توصیه‌ام به شما این نیست که هرگاه نامزد یا همسرتان با شما بدرفتاری کرد، روزنامه‌ای بدست بگیرید و به صورتش بکوبید. آن چه که در این جا می‌خواهم بگویم، این است که اگر به مردتان به‌خاطر بدرفتاریی که با شما کرده است، جایزه بدهید، در واقع به او این آموزش را می‌دهید که می‌تواند به این رفتار بد خود ادامه دهد.
Dexter
می‌بایست همواره به‌خاطر داشته باشید که: هیچ عاملی به اندازه یافتن «راه حل» برای مردان مهم نیست. مردها همواره به راه حل فکر می‌کنند.
Dexter
ما زن‌ها شرطی شده‌ایم و باید کاری کنیم که همسرمان احساس کند از ما باهوش‌تر و بهتر است، تا بدین وسیله از عشق او نسبت به خودمان مطمئن بشویم. ما با این باور قدم به زندگی مشترک می‌گذاریم که اگر در کنار مردی بسی باهوش و قوی باشیم، او دیگر تمایلی به رابطه با ما نخواهد داشت. بنابراین سخت تلاش می‌نماییم کاری کنیم که او باهوش‌تر و بهتر به نظر بیاید و ما خود را پایین‌تر از آن چه که هستیم نشان می‌دهیم.
Dexter

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان