بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عارفانه | صفحه ۱۰۷ | طاقچه
کتاب عارفانه اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب عارفانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۹۶۷ رأی
۴٫۹
(۹۶۷)
از چیزی که به درستی آن را نمی‌شناسی طرفداری نکن. وقتی که خواستی از کسی طرفداری کنی خوب او را بشناس و کارهایش را خوب درک کن. بعداً از او طرفداری کن.
Eren Yeger
«مسلّم خون شهیدان اسلام و انقلاب را بیمه کرده است.»
Eren Yeger
مردم از خبر شروع عملیات خوشحال بودند اما واقعاً هیچ کس نمی‌تواند حال و هوای مادری که از فرزندش بی‌خبر است را درک کند.
Eren Yeger
تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۱۶ پادگان دوکوهه در جایی دیگر از این دفتر آورده: در روز جمعه در حسینیه‌ی حاج همت پادگان دوکوهه در مجلس آقا امام زمان (ع) گریه زیادی کردم. بعد از توسلات وقتی به خود آمدم دیدم که از همه‌ی اشکی که ریختم یک قطره‌اش به زمین نریخته! گویا ملائک همه را با خود برده بودند.
Eren Yeger
بعدها شنیدم که یکی از بچه‌ها گفت: برادر نیری وقتی گلوله خورد روی زمین افتاد. بعد بلند شد و دستش را روی سینه نهاد و گفت: السلام علیک یا اباعبدالله... بعد روی زمین افتاد و رفت.
Eren Yeger
در یکی از متن‌های به جا مانده در دفتر خاطرات احمد آقا در مورد امام حسین (ع) آمده: «روز اربعین وقتی به هیئت رفتم در خودم تاریکی می‌دیدم. مشاهده کردم قفسی در اطراف من ایجاد شده و زندانی شده‌ام! اما وقتی سینه‌زنی و عزاداری آغاز شد مشاهده کردم که قفس از بین رفت. این هم از کرامات مجلس سیدالشهداء (ع) است. بارها شنیده بودم که می‌گفت: در مجالس عزای سیدالشهدا (ع) نوری وجود دارد که منشأ آن حرم مطهر آقاست.
Eren Yeger
«امام صادق (ع) فرمودند: در توصیه‌های شیطان به یارانش آمده است که سه خصلت در بنی‌آدم بگذارید تا من خیالم راحت شود. ـ کارهای پرمعصیت را نزد آن‌ها کوچک جلوه دهید. ـ کارهای پسندیده و خوب را نزد آن‌ها سخت (و بزرگ) جلوه دهید (تا انجام ندهند.) ـ تکبر و خودپسندی را نزد آن‌ها به وجود آورید.
Eren Yeger
گناه را کوچک نشمارید و از انجام کارهای نیک نهراسید.
Eren Yeger
تا می‌توانی دقت کن که گناه نکنی، تا می‌توانی مراقب اعمالت باش. آن‌وقت خواهی دید که همه‌ی زمان و مکان در خدمت تو خواهند بود.
Eren Yeger
بارها به شاگردانی که با او بودند سفارش می‌کرد که فلانی نور صورتت کم شده! فلانی با دوستان خوبی همراه نیستی!
Eren Yeger

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان