بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مبانی موفقیت | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب مبانی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب مبانی موفقیت

۴٫۳
(۱۴)
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید عبارت «من نمی‌توانم» و همه‌ جملات مشابه آن را فراموش کنید. جملاتی نظیر «ای‌کاش می‌توانستم.» و «من نمی‌توانم» درواقع قدرت شما را سلب می‌کنند. وقتی آن‌ها را بیان می‌کنید، شما را ضعیف می‌کنند
z.gh
اگر می‌خواهید مجدد قدرت خود را به دست آورید و به آنچه واقعاً در زندگی می‌خواهید دست یابید، دیگر نباید بگویید: «نمی‌دانم؛ اهمیت نمی‌دهم؛ برایم مهم نیست.» ـ یا جمله مورد علاقه جوانان: «هرچه بادا باد» . وقتی در وضعیت انتخاب قرار می‌گیرید، هرقدر هم کوچک یا جزئی، طوری رفتار کنید که گویی اولویت و برتری دارید.
z.gh
پت ویلیام معاون ارشد تیم جادویی بسکتبال اورلاندو است. او سی‌وشش کتاب نوشته و سخنرانی حرفه‌ای است. وقتی از او در مورد بزرگ‌ترین راز موفقیتش سؤال کردم، جواب داد: «تا جوان هستید مشخص کنید از انجام چه‌کاری بیشترین لذت را می‌برید و آن را دوست دارید، سپس زندگی خود را طبق چگونگی امرار معاش از آن کار برنامه‌ریزی کنید»
z.gh
اصل۲: مشخص کنید چرا اینجا هستید یاد بگیرید با سکوت درونی خود تماس برقرار کنید و بدانید هرچیز در زندگی معنا و هدف دارد. الیزابت کوبلر راس؛ روان‌پزشک و نویسنده‌ اثر برجسته‌ مرگ و مردن
z.gh
من معتقدم هرکدام از ما با داشتن هدف در زندگی متولد می‌شویم. شاید مهم‌ترین کار و اقدامی که افراد موفق انجام می‌دهند، تعیین، شناخت و گرامیداشت هدف است. آن‌ها زمانی را صرف این موضوع می‌کنند که بفهمند در اینجا چه می‌کنند و بعد آن را با خوش‌بینی و هیجان دنبال می‌کنند.
Sima
شما نمی‌توانید شرایط، فصول یا جهت وزش باد را تغییر دهید، اما می‌توانید خودتان را تغییر دهید.
Sima
با مقصر شمردن دیگران جز اتلاف وقت کاری انجام نمی‌دهید. مهم نیست دیگری را چقدر مقصر بدانید یا به چه میزان او را سرزنش کنید، هیچ‌کدام از این‌ها شما را تغییر نخواهند داد. وین دایر؛
Sima
لازم است اهمیت و روش شکستن باورهایی را بدانید که موجب شکست خود شما می‌شوند؛ همین‌طور باورهایی که شما را می‌ترسانند و عادت‌هایی که شما را عقب نگه می‌دارند.
masoudiii
این نشان رسمی و علامت شاخص افراد موفق است که می‌دانند جلو زدن از حد انتظارات کمک می‌کند تا جلوتر از جمعیت قرار بگیرند.
Sima
واقعیت این است نحوۀ انجام هرکار، همیشه نتیجه‌ مشخص ایجاد می‌کند؛ عادت‌های منفی نتایج منفی به بار می‌آورند و عادت‌های مثبت نتایج مثبت.
غزل

حجم

۱۰۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه

حجم

۱۰۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
۵۴,۹۵۰
۵۰%
تومان