بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مبانی موفقیت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مبانی موفقیت اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب مبانی موفقیت

۴٫۳
(۱۴)
من دنبال انسان‌های بیشماری هستم که ظرفیت نامحدود دارند و نمی‌دانند چه‌کار را نمی‌توان انجام داد. هنری فورد دیگر نگویید «من نمی‌توانم»
Sima
اگر فرض را به نفع خودتان بگیرید و طوری رفتار کنید که امکان‌پذیر است، کارهایی را انجام خواهید داد که برای رسیدن به آن نتیجه ضروری و لازم هستند. اگر باور کنید که شدنی نیست، آنچه را لازم است انجام نخواهید داد و به نتیجه نمی‌رسید.
Sima
خیلی مهم است که انتظارات مثبت در ذهن خود داشته باشید. وقتی انتظارات قدیمی و منفی خود را با انتظارات جدید و مثبت جایگزین می‌کنید، باورتان می‌شود آنچه می‌خواهید عملی و امکان‌پذیر است ـ مغز شما واقعاً انجام کار و اجرای آنچه را برایتان امکان‌پذیر است، به عهده می‌گیرد. بهتر از آن، مغز شما واقعاً انتظار دارد همان نتیجه را به دست آورد
z.gh
اگر نتایج دلخواهتان نیست، واکنش‌های خود را تغییر دهید
AliX
اجازه ندهید دیگران با حرف‌های خود شما را از رؤیاهایتان دور کنند
کاربر ۲۵۱۹۷۹۵
یادگیری واقعی فقط زمانی رخ می‌دهد که اطلاعات جدید را یاد بگیرید و آن‌ها را به کار ببندید، آن وقت است که تغییر در رفتار شما به وجود می‌آید.
alirezazal
به منظور از بین بردن ترس از خودتان بپرسید چه تصوری شما را می‌ترساند، بعد آن تصویر را با تصویر مثبت و مخالف آن جایگزین کنید.
z.gh
وقتی هجده‌ساله هستید، نگران تفکر دیگران در مورد خودتان هستید. وقتی چهل‌ساله می‌شوید اهمیتی نمی‌دهید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند و وقتی شصت‌ساله می‌شوید، پی می‌برید که اصلاً هیچ‌کس در مورد شما فکر نمی‌کرده است.
Sima
شما حاصل تصادف نیستید. انبوه هم تولید نشده‌اید. محصول خط تولید کلی نیستید. به‌طور دقیق برنامه‌ریزی شده‌اید و نیرویی ویژه به شما اهدا شده و خدایِ صنعت‌گر عاشقانه شما را روی زمین قرار داده است. مک
Sima
هدف کسب تسلط و مهارت است هدفی انتخاب کنید که آن‌قدر بزرگ باشد که در روند دستیابی به آن به شخصی باارزش تبدیل شوید. جیم رون؛ میلیونر خودساخته و مربی موفقیت و فیلسوف
z.gh

حجم

۱۰۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه

حجم

۱۰۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
تومان