بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیریت ارتباطات | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب مدیریت ارتباطات اثر جان مکسول

بریده‌هایی از کتاب مدیریت ارتباطات

نویسنده:جان مکسول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۹ رأی
۴٫۶
(۹)
ارتباطات، مجموعه‌ای از مهارت‌هاست؛ اما مهم‌ترین آن‌ها درک نقطه‌نظرهای طرف مقابل و تفهیم نقطه‌نظر‌های خویش است
101
کیفیت زندگی هر‌کس بستگی به کیفیت ارتباطات او با دیگران دارد.
101
۱. یک رهبر نمونه دیگران را بر خود مقدم می‌داند اولین نشانه‌ی فردی خدمتگزار این است که بتواند علایق دیگران را بر خود مقدم بدارد. این به‌معنای انجام ندادن وظایف خود نیست بلکه به‌معنای آن است که نیازهای دیگران را شناخته و برای کمک به آن‌ها حاضر است خواسته‌هایشان را مقدم بر هر چیزی بداند.
سعید سخاوتمند
«هرگز مرتکب عملی نشو که اگر فردا نمونه‌ی آن را در روزنامه‌ای خواندی ناراحت شوی.»
آلما
شرایط همان‌قدر درمورد شخصیت شما مسؤولیت دارد که آینه درمورد چهره‌تان؛ آنچه شما می‌بینید، انعکاسی است از آن چیزی که هستید.
زهرا
برخی معتقدند انسان می‌تواند ۴۰ روز بدون آب و غذا و ۴ دقیقه بدون هوا زندگی کند؛ اما فقط ۴ ثانیه قادر است بدون امید به‌سر برد!
@malek_karankesh
به‌دنبال دلایل ایجاد ارتباط باشید یافتن دلیل برای ایجاد ارتباط به خلاقیت نیاز دارد. به‌همراه خانواده به پیاده‌روی بروید تا بتوانید بیشتر با هم صحبت کنید. در طول روز چند مرتبه با همسرتان تلفنی صحبت کنید و هفته‌ای یک‌بار برای ناهار بیرون بروید. برای برقراری ارتباط بهتر و زمان لازم جهت گفتگو با فرزندانتان، آن‌ها را به پیست دوچرخه‌سواری یا زمین بازی ببرید. برقراری ارتباط همه‌جا امکان‌پذیر است.
Roya🌱
«شخصیت انسان‌ها در لحظه‌های کوتاه زندگی‌شان ساخته می‌شود.» هرگاه یک اصل اخلاقی را نادیده می‌گیرید یک ترک کوچک در شالوده‌ی راستی و صداقت‌تان ایجاد می‌شود و هنگام مشکل و سختی، عمل کردن توأم با راستی به‌جای این‌که آسان‌تر شود، سخت‌تر می‌شود. شخصیت در بحران ساخته نمی‌شود، فقط آشکار می‌شود. هرچه در گذشته انجام داده‌اید و چیزهایی که نادیده گرفته‌اید، هنگام بروز بحران و مشکل خود را نشان می‌دهد.
Roya🌱
زمانی‌که اعمالتان با حرف‌هایتان یکی باشد، انسان‌ها به شما اعتماد می‌کنند
Roya🌱
۹. همیشه گوش دادن به صحبت‌های طرف مقابل را در اولویت قرار دهید
Roya🌱

حجم

۱۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان