بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟ اثر دنیل ویلینگهم

بریده‌هایی از کتاب چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟

۳٫۸
(۴۱)
تفکر فرایندی آهسته، نیازمند تلاش و نامطمئن است.
کاربر ۱۹۹۶۵۱۶
دانش‌آموزان ایده‌های جدید (چیزهایی که نمی‌دانند) را در سایهٔ ایده‌های قدیمی (چیزهایی که می‌دانند) درک می‌کنند.
SaNaZ
«اکثر اوقات کاری که می‌کنیم همان کاری است که اکثر اوقات می‌کنیم»
shahrzad
تلاش برای هم‌سطح‌کردن فضای یادگیری بچه‌ها بزرگ‌ترین چالش یک معلم است. تنها راه این است برای افزایش دانشی تلاش کنیم که کودک در خانه از کسبش محروم بوده است.
NegaraMehr
چهار دلیل برای اهمیت دانش پس‌زمینه در درک مطلب ذکر کردم: ۱) واژگان مرتبط را در اختیار می‌گذارد؛ ۲) به شما اجازه می‌دهد شکاف‌های منطقی‌ای را که نویسنده به جا گذاشته است پر کنید؛ ۳) قطعه‌بندی را ممکن می‌کند، که این خود باعث افزایش فضا در حافظهٔ فعال و تسهیل ارتباط انگاره‌ها می‌شود؛ و ۴) به تفسیر جمله‌های مبهم کمک می‌کند.
کاربر ۱۹۹۶۵۱۶
انتقال دانش زمانی اتفاق می‌افتد که افراد دانش پیشین خود را به شکلی درست برای مسئله‌ای جدید به کار بگیرند.
SaNaZ
شیوه‌ای که سیستم حافظه استفاده می‌کند به این صورت است: اگر دربارهٔ چیزی به‌دقت فکر می‌کنید، احتمالاً بعداً هم باید دوباره درباره‌اش فکر کنید، پس باید ذخیره شود. پس آنچه در حافظهٔ شما می‌ماند چیزی نیست که دوست دارید یا تلاش می‌کنید به خاطر بسپارید، بلکه چیزی است که درباره‌اش فکر می‌کنید.
SaNaZ
این فصل را با نقل‌قولی از اینشتین آغاز کردم: «تخیل از دانش مهم‌تر است». امیدوارم اکنون دیگر متقاعد شده باشید که اینشتین اشتباه می‌کرده است. دانش به این خاطر مهم‌تر است که پیش‌نیاز تخیل است یا حداقل پیش‌نیاز آن نوع تخیلی است که به حل مسئله، تصمیم‌گیری و خلاقیت ختم می‌شود.
وحید
نمی‌دانم چرا برخی اندیشمندان بزرگ (که بی‌شک فکت‌های زیادی می‌دانسته‌اند) از زیر سؤال بردن مدارس لذت می‌برند و معمولاً از آن به‌عنوان کارخانه‌هایی برای به‌خاطرسپاریِ بی‌فایدهٔ مقداری اطلاعات نام می‌برند.
کاربر ۵۰۱۸۲۸۷
اکثر مواقع به‌دنبالِ این هستیم که دانش‌آموزان به معنا فکر کنند. ۹۵ درصدِ آنچه دانش‌آموزان در مدرسه می‌آموزند به معنا مربوط است، نه به ظاهر یا صدای چیزها. بنابراین، هدف یک معلم تقریباً همیشه باید وادارکردن دانش‌آموزان به تفکر دربارهٔ معنا باشد.
Jomezade

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
۳۳,۵۰۰
۵۰%
تومان