بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۶ رأی
۳٫۷
(۹۶)
اگر برای آنچه دارید شکرگزار نیستید، غیر ممکن است چیزهای بیشتری در زندگی به دست آورید. چرا؟ چون وقتی احساس ناشکری می‌کنید، افکار و احساساتی که از خود به کائنات ارسال می‌کنید، افکار و احساساتی کاملاً منفی است. حالا ‌این احساسات ممکن است حسادت، خشم، ناامیدی، نارضایتی یا احساس به‌اندازه‌ی کافی نداشتن باشد، با ‌این احساسات نمی‌توانید آنچه را می‌خواهید به دست آورید چنین افکاری صرفاً آنچه را بیش از همه نمی‌خواهید برایتان به ارمغان خواهد آورد و احساسات منفی ناشی از آن، راه رسیدن چیزهای خوب را به‌سوی شما مسدود می‌کند. اگر خودرویی جدید می‌خواهید ‌اما نمی‌توانید بابت خودرویی که اکنون آن را می‌رانید قدرشناس باشید، بنابراین فرکانس غالبی که از خود می‌فرستید، قدرنشناسی است.
naime❄
«خیلی از کسانی که راه درست زندگی کردن را می‌دانند‌ اما قدردانی و شکرگزاری را فراموش کرده‌اند، همیشه در فقر زندگی می‌کنند.» والاس واتلز
naime❄
اگر قرار باشد از میان تمام آنچه راجع به راز می‌دانید فقط یک مورد را در زندگی خود به‌کار گیرید، قدرشناسی را انتخاب کنید. همیشه سپاسگزار باشید تا لحظه‌ای که قدردان بودن مرام زندگی‌تان شود.
naime❄
تمام ما به یکدیگر متصل هستیم. فقط نمی‌توانیم آن را ببینیم.
amin azadi
یکی دیگر از کارهایی که برای شفای خودم کردم، این بود که به تماشای فیلم‌های کمدی مشغول شدم. با این قبیل فیلم‌ها آدم فقط می‌خندد، می‌خندد و می‌خندد. ما نباید اجازه دهیم هیچ نوع فشار عصبی به زندگی‌مان وارد شود، چون همگی می‌دانیم فشار عصبی یکی از بدترین مواردی است که احتمال دارد موقع شفابخشی به آدم دست بدهد.
marzieh.21
برای کائنات زمان و ‌اندازه وجود ندارد. درست به همان‌ اندازه که به دست آوردن یک دلار آسان می‌نماید، به دست آوردن یک میلیون دلار نیز ساده است. فرایند هر دوی آن‌ها یکی است. تنها علتی که یکی به راحتی و فوری به دست می‌آید و دیگری ممکن است زمان بیشتری بطلبد، تنها فکر شماست که می‌گوید یک میلیون دلار پول زیادی است‌ اما یک دلار پول کمی‌است
amin azadi
مایکل برنارد بک ویت می‌توانید از هیچ شروع کنید و ببینید که چگونه از هیچ چیز همه چیز و از غیر ممکن، ممکن می‌سازید. به تنها چیزی که نیاز دارید، خودتان و قدرت آفرینش ذهنتان است. هر آنچه تا به حال در طول تاریخ توسط انسان اختراع شده، تنها با یک فکر شروع شده است. از یک فکر راهی پدید‌ آمده و آن از دنیای نامرئی به رؤیت ما انسان‌ها‌ درآمده است.
کاربر ۳۳۲۱۱۹۶
«ترکیب افکار با عشق، برای قانون کشش نیرویی فراهم می‌آورد که غیر قابل اجتناب است.»
علی
بدانید که هیچ تجربه‌ای به زندگی شما وارد نمی‌شود مگر شما از طریق افکارتان آن را به‌سوی خود جلب کرده باشید.
علی
. اگر می‌خواهید چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید، افکارتان را تغییر دهید تا فرکانس ارسالی شما تغییر کند.
علی
شما قوی‌ترین آهن‌ربای موجود در دنیا هستید. در درون شما نیرویی مغناطیسی وجود دارد که پرقدرت ترین نیروی دنیاست.
علی
درباره‌ی هر چه فکر کنید. همان را دریافت می‌کنید.
علی
هیچ چیز یا هیچ کاری وجود ندارد که شما نتوانید انجام دهید.
علی
شادمانی، عشق، آزادی، خوشحالی، خنده، همه‌اش‌ همین است. و اگر شما با نشستن در یک محل و مراقبه کردن برای ساعت‌ها لذت می‌برید، شما را به خدا‌ این کار را بکنید. اگر از خوردن یک ساندویچ کالباس لذت می‌برید نیز همین طور.
صابر
شما تنها کسی هستید که می‌توانید زندگی شایسته‌ی خود را برای خودتان بیافرینید.
صابر
ما موجوداتی نامحدود هستیم. سقفی برای ما نیست. توانایی‌ها، استعدادها، قریحه‌ها و قدرتی که در درون یکایک ما انسان‌ها وجود دارد، بیکران است. از افکارتان آگاه باشید تمام قدرت شما در آگاهی از قدرتتان و نگه داشتن آن در ضمیر خودآگاهتا‌ن نهفته است. اگر فکرتان را کنترل نکنید، درست مانند قطاری است که از خط خارج شده باشد. در یک لحظه می‌تواند شما را به وقایع گذشته ببرد و در لحظه‌ای دیگر‌ این وقایع را به آینده‌تان نسبت می‌دهد. بدانید که‌ این افکار عنان گسیخته نیز خلق خواهند شد. وقتی شما آگاه هستید، در لحظه‌ی اکنون به‌سر می‌برید و در ‌این حالت می‌دانید که در چه فکری هستید. شما کنترل افکارتان را در دست دارید و ‌این همان‌جایی است که همه‌ی قدرت شما نهفته است.
صابر
«من سرشار، کامل، قوی، قدرتمند، مهربان، هماهنگ و خوشحال هستم.»
صابر
«کسی که فکرش را بر روی قسمت تاریک زندگی متمرکز می‌کند، کسی که بارها و بارها بدبختی‌ها و نا‌امیدی‌های گذشته را مرور می‌کند، در حقیقت برای بدبختی‌ها و ناامیدی‌های مشابه در آینده دعا می‌کند. اگر نمی‌توانید چیزی جز بخت سیاه برای خود ببینید، به این می‌ماند که از خدا می‌خواهید شما را سیاه بخت کند و قطعا‌ً این چنین خواهد شد.»
صابر
«نود و نه درصد آنچه شما هستید‌، نا مرئی و غیر قابل لمس است.»
صابر
انرژی هیچ وقت ساخته نمی‌شود و هیچ وقت نیز از بین نمی‌رود. همیشه وجود خواهد داشت. فقط شکل آن‌ها عوض می‌شود. از شکلی به شکلی دیگر در می‌آید.
صابر

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان