بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۶ رأی
۳٫۷
(۹۶)
وقتی احساس خوب را تجربه می‌کنید، بر روی فرکانس دریافت کردن هستید. بر روی فرکانس دریافت همه‌ی چیزهای خوب، و شما هر آنچه خواسته‌اید به دست خواهید آورد.
بهار خوشبختی زرکشان
یک‌بار بخواهید، باور کنید که آن را دریافت خواهید کرد و تنها کار دیگری که لازم است انجام دهید، احساس خوب داشتن است
بهار خوشبختی زرکشان
باید فرکانس احساسی را که در موقع دریافت آن به شما دست می‌دهد، به کائنات ارسال کنید و بدین ترتیب تصویر آن چیز به زندگی شما خواهد آمد.
بهار خوشبختی زرکشان
شما باید به گونه‌ای رفتار کنید، طوری حرف بزنید یا فکر کنید که انگار همین الان آن را دریافت می‌کنید. چرا؟ برای اینکه کائنات مثل آیینه‌ای است و قانون کشش افکار غالب شما را به طرف شما منعکس خواهد کرد.
بهار خوشبختی زرکشان
«به آنچه می‌خواهید طوری نگاه کنید انگار که مال شما هستند. بدانید هر وقت به آن‌ها نیاز داشته باشید، به طرف شما خواهند آمد و بعد بگذارید بیایند. نگران آن‌ها نباشید. به نداشتن آن‌ها تمرکز نکنید. خیال کنید که آن‌ها مال شما هستند. و صاحب آن‌ها هستید.»
بهار خوشبختی زرکشان
بلندترین فرکانسی که می‌توان به کائنات ارسال کرد، احساس عشق است. هر چه عشقی که احساس می‌کنید قوی‌تر باشد، فرکانس ارسالی شما بلندتر و قدرت شما نیز بیشتر خواهد بود.
بهار خوشبختی زرکشان
برای اینکه هدف و مقصود آن را قدری جلوتر ببرید، می‌توانید با خودتان تکرار کنید: «کائنات باشکوه است». کائنات تنها چیزهای خوب را برای من به ارمغان می‌آورد. کائنات در همه‌ی موارد مرا کمک می‌کند. کائنات در همه چیز با من همراه می‌شود و‌ تمام خواسته‌های مرا برآورده خواهد کرد.‌ ایمان داشته باشید که کائنات دوستانه است.
بهار خوشبختی زرکشان
می‌دانید، شما می‌توانید هر آنچه آرزویش را دارید در زندگی به دست آورید. هیچ حد و مرزی برای آن وجود ندارد
بهار خوشبختی زرکشان
شور و شوق، شادی، قدرشناسی، عشق. تصور کنید چه می‌شد اگر همیشه چنین احساساتی داشته باشیم. وقتی حال خوش خود را جشن می‌گیرید، در حقیقت شرایط و موارد بیشتری را که به شما احساس خوب می‌دهد، به طرف خود می‌کشید.
بهار خوشبختی زرکشان
شور و شوق، شادی، قدرشناسی، عشق. تصور کنید چه می‌شد اگر همیشه چنین احساساتی داشته باشیم. وقتی حال خوش خود را جشن می‌گیرید، در حقیقت شرایط و موارد بیشتری را که به شما احساس خوب می‌دهد، به طرف خود می‌کشید.
بهار خوشبختی زرکشان
تصمیم بگیرید می‌خواهید چه کسی باشید؟ چه‌کار کنید و چه داشته باشید. درباره‌ی آن‌ها فکر کنید و فرکانس آن را به دنیا بفرستید، و آن جنبه‌ی وجودی شما قطعاً در زندگی‌تان خواهد شد.
بهار خوشبختی زرکشان
و هنگامی‌که بر چیزی تمرکز می‌کنی، آن چیز، هر آنچه باشد، با سرعت تمام به سوی تو خواهد آمد.»
بهار خوشبختی زرکشان
آفرینش همیشه در حال وقوع است. هر وقت فکری در سر دارید یا در مورد چیزی می‌اندیشید، در فرایند آفرینش هستید و چیزی از آن افکار خلق خواهد شد.
بهار خوشبختی زرکشان
ذهن شما فکر می‌کند و تصاویر آن به شکل تجربه‌های زندگی‌تان پخش می‌شود. شما با افکارتان نه تنها زندگی خود را می‌آفرینید، بلکه در آفرینش دنیا نیز نقش دارید. اگر تا به حال خیال می‌کردید که شما ذره‌ا‌ی ناچیز هستید و نقشی در‌این دنیا ندارید، دوباره فکر کنید. ذهن شما، دنیای اطراف شما را شکل می‌دهد. کار و کشفیات متخصصان فیزیک کوانتوم در طول هشتاد سال گذشته، به ما در درک قدرت لایتناهی ذهن انسان در آفرینش کمک کرده است. کار و کشفیات آن‌ها دقیقاً با کلمات ذهن‌های برجسته‌ی دنیا، نظیر کارنگی، ‌امرسون، شکسپیر، بیکن، کریشنا مورتی و بودا، هم‌خوانی دارد.
shirin
یادتان باشد صرف‌نظر از اینکه مشکل چگونه مشکلی است، کجای دنیاست یا چه کسانی را متأثر کرده است، شما فقط مسئول یک نفر هستید، و آن خودتان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است در مورد حقیقتی که دوست دارید در دنیا جلوه کند، بیندیشید.»
naime❄
باب پراکتر اگر بیمارید، بدانید که با تمرکز بر بیماری و صحبت راجع به آن با دوستان و آشنایان، آن را تشدید و سلول‌های بیمار بیشتری در بدنتان‌ ایجاد می‌کنید. خودتان را در سلامتی مطلق ببینید. لازم نیست در مورد بیماری‌تان فکر کنید و راجع به آن حرف بزنید. آن را به پزشکان بسپارید. یکی از کارهایی که اغلب مردم در موقع بیماری انجام می‌دهند این است که مرتباً راجع به آن صحبت می‌کنند و علتش هم این است که مرتباً به فکر بیماری‌شان هستند. در حقیقت افکارشان را به رشته‌ی کلام درمی‌آورند. اگر حالتان بد است، راجع به آن صحبت نکنید مگر‌اینکه بخواهید حالتان بدتر شود. بدانید که فکرتان مسئول حال بدنتان است و مرتباً با خودتان بگویید: «حالم بسیار عادی است. احساس بسیار خوبی دارم.» و واقعا‌ً این کلام را حس کنید. اگر حالتان خیلی هم خوب نیست و کسی ازتان می‌پرسد «حال شما چطور است»، خدا را شکر کنید که آن فرد فکر کردن در مورد حال خوب و سلامتی و کمال را به یاد شما ‌انداخته است. هر آنچه می‌خواهید، همان را به زبان آورید. اگر می‌خواهید حالتان خوب باشد، بگویید: «بسیار خوب هستم.»
naime❄
جک کنفیلد تصمیم بگیرید چه می‌خواهید. باور کنید که می‌توانید آن را صاحب شوید. باور کنید که شما لیاقت داشتن آن را دارید و باور کنید که‌ امکان دست یافتن به آن وجود دارد. سپس هر روز به مدت چند دقیقه چشمان خود را ببندید، مجسم کنید آنچه را خواسته‌اید به دست آورده‌اید و احساس داشتنِ آن را تجربه کنید. سپس چشمان خود را باز کنید، چیزهایی را که بابت داشتن آن‌ها سپاسگزار هستید در نظر بیاورید و از داشتن آن‌ها خوشحال باشید. سپس روز خود را آغاز کنید، تمام آن افکار را به کائنات بسپارید و مطمئن باشید که کائنات به گونه‌ای آن چیزها را به شما خواهد رساند.
naime❄
این احساس است که کشش را به‌وجود می‌آورد، نه تصویر یا افکار. بیشتر مردم فکر می‌کنند: «اگر افکار مثبت داشته باشم یا اگر بتوانم داشتن آن چیز را مجسم کنم، کافی خواهد بود.»‌ اما چنانچه‌ این کار را انجام داده‌اید و هنوز احساس فراوانی و وفور نعمت نمی‌کنید یا احساس عشق و شادمانی ندارید، نمی‌توانید نیروی کشش را‌ ایجاد کنید.
naime❄
علت اینکه تجسم از قدرت بسیاری برخوردار است، این است که وقتی شما تصاویر آنچه را می‌خواهید در ذهنتان می‌آفرینید، به گونه‌ای که انگار آن‌ها را به دست آورده‌اید، افکار و احساساتی را ‌ایجاد می‌کنید که به شما می‌گویند ‌این چیز هم اکنون مال شماست. تجسم در واقع افکار قدرتمند متمرکز شده بر شکل تصویر است و موجب‌ ایجاد احساساتی قدرتمند نیز می‌شود. وقتی شما در حال تجسم هستید، فرکانس قدرتمندی را ازخود به کائنات ارسال می‌کنید. قانون کشش آن علامت‌های قدرتمند را جذب می‌کند و آن تصاویر را به شما بر می‌گرداند، درست به همان شکلی که شما آن‌ها را در ذهن خود دیده بودید.
naime❄
همان‌طور که باب پراکتر در اولین قدم فرایند آفرینش- درخواست کنید - ذکر می‌کند، تمام آنچه آرزوی داشتن آن را دارید، روی کاغذ بنویسید. هر جمله‌تان را‌ این‌چنین آغاز کنید: «من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که …(نقطه‌چین را با آنچه می‌خواهید پر کنید)» وقتی طوری تشکر می‌کنید که انگار آن را قبلاً به دست آورده‌اید، علامتی نیرومند به کائنات می‌فرستید. این علامت نشان می‌دهد که شما آن چیز را به دست آورده‌اید، چرا که بابت داشتن آن احساس تشکر و قدرشناسی دارید.
naime❄

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان