بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید اثر دونالد ترامپ

بریده‌هایی از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

امتیاز:
۳.۳از ۱۰۵ رأی
۳٫۳
(۱۰۵)
یک سطل رنگ ده هزار تومانی می‌تواند یک میلیون تومان به ارزش خانه‌ی شما بیفزاید.
Pouria Mori
من هرگز هیچ قراردادی را بدون مشورت با یک وکیل، امضا نمی‌کنم؛ با این‌که تمام روز با قرارداد سروکار دارم.
Pouria Mori
سماجت و تعریف بیش از حد آن‌ها از یک ملک باید برای شما به منزله‌ی هشدار باشد.
Pouria Mori
بازرس می‌تواند با نگاهی اجمالی مشکلات داخلی ساختمان را ببیند.
Pouria Mori
اگر در تمام طول هفته فقط به این فکر می‌کنید که چند روز و چند ساعت و چند دقیقه به تعطیلات آخر هفته مانده است، هرگز یک بیلیونر نیستید و به احتمال زیاد نخواهید شد. بیلیونرها هرگز آرزو نمی‌کنند دقایق بگذرد، زندگی بهتر از آن است که آرزو کنیم زودتر بگذرد. من از عبارت «کاش این هفته زودتر تمام شود.» ‌متنفرم و شما هم اگر می‌خواهید مثل من فکر کنید، باید از این جمله متنفر شوید.
ALl
همچنین باید همیشه با خیال راحت و بدون رودربایستی موقع خرید چانه بزنید. ضرری که ندارد. من همیشه این کار را می‌کنم و یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین هستم. من حتی در فروشگاه‌های بسیار شیک و به اصطلاح مدل بالا هم چانه می‌زنم. هر چه بیشتر برای جنسی پول می‌پردازید، فروشنده بیشتر می‌تواند از قیمت آن کم کند. من از این‌که پول گزاف بپردازم متنفرم و وقتی می‌بینم بقیه این کار را می‌کنند خیلی تأسف می‌خورم. پیش آمده است که وارد مغازه‌ای شده‌ام و برای یک جنس ده هزار دلاری (ده میلیون تومانی) دو هزار دلار (دو میلیون تومان) پیشنهاد داده‌ام. حتی ممکن است خجالت بکشم؛ چرا که همه می‌دانند من ترامپ هستم و بسیار ثروتمند. اما زیاد اهمیت نمی‌دهم که مردم چه فکر می‌کنند. شما نمی‌دانید فقط با پرسیدن یک سؤال ساده چه تخفیف خوبی ممکن است بگیرید.
ALl
وقتی مردم اسم ترامپ را می‌شنوند، به یاد دو چیز می‌افتند: ثروت و ملک و املاک
ALl
کونیف مرا به‌عنوان کسی که می‌خواهد از طریق ظاهرش تسلط به‌دست آورد از میان بقیه برمی‌گزیند و مثال می‌زند. او معتقد است که من با مرتب نکردن ابروهایم سعی می‌کنم در مذاکره با شرکایم آن‌ها را مرعوب و تسلیم کنم. باید بگویم خوشحالم که نظری درباره‌ی موهایم نداده است.
کتاب 1984
کنند. اگر می‌خواهید چیز مهمی به کسی بگویید مستقیم به چشم‌هایش نگاه کنید و بگویید. اگر خیلی برای‌تان مشکل است، تلفن را بردارید و طوری حرف بزنید که احساس شما در صدای‌تان موج بزند. پیام کوتاه یا ایمیل دادن ابلهانه است.
کتاب 1984

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد