بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی اثر ن‍غ‍م‍ه‌ ع‍ل‍ی‌ق‍ل‍ی‌

بریده‌هایی از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی

۳٫۲
(۴۰)
زمانی که زنان و مردان با شناخت تفاوت‌های همدیگر راه احترام متقابل را فراهم می‌آورند، ناخواسته زمینه‌ی رشد و توسعه و تقویت عشق ماندگار را نیز فراهم می‌آورند.
محمدمعین
راز ارتباط موفق، برنده بودن هر دو نفر است.
𝑬𝒍𝒏𝒂𝒛
زمانی که مردها احساس نمایند که به آنها نیاز است. به حرکت درآمده و قدرت می‌گیرند. زن‌ها نیز وقتی احساس نمایند که عزیز و محترم هستند، انگیزه یافته و قدرت می‌یابند.
𝑬𝒍𝒏𝒂𝒛
اگر مرد به طور مُدرکانه و فهیمانه رفتار کرده و حرف‌های زنش را گوش دهد، بعد از چند دقیقه آرامش به خانه بازمی‌گردد و موضوع صحبت تغییر می‌یابد.
« امید »
ساکن مریخ زمانی که با مشکلی مواجه می‌گردد و یا چیزی اسباب ناراحتی وی را فراهم می‌آورد، هیچ دلش نمی‌خواهد که مشکل و ناراحتی خود را برای کس دیگری بیان دارد. او هیچ گاه مایل نیست که بار گران مشکلات خودش را بر دوش دیگری بگذارد مگر آن که کمک کردن دوست و فرد دیگر برایش ضرورت اجتناب‌ناپذیر باشد. در مقابل این مریخی ترجیح می‌دهد که برای یافتن راه چاره، فکر کند و برای فکر کردن به غار خویش پناه می‌برد و گوشه‌گیری و سکوت حالت عادی اوست. زمانی که احساس بیابد و یا راه چاره‌ای را پیدا کند، خود به خود از غار بیرون می‌آید و سعی می‌کند که مشکل خویش را فراموش کند.
« امید »
نیازمندی‌های اولیه محبت و عاطفه در میان زنان و مردان آنچه که زن می‌طلبد: آنچه که مرد می‌خواهد: ۱ ـ شفقت و مهربانی۱ ـ اعتماد و اطمینان۲ ـ درک۲ ـ پذیرش۳ ـ احترام۳ ـ تقدیر و قدردانی۴ ـ وابستگی و علاقه۴ ـ مورد پسند شدن۵ ـ محق دانسته شدن۵ ـ تأیید شدن ۶ ـ اطمینان خاطر و امید۶ ـ تشویق و تحسین
محمدمعین
زن در بیان احساساتش تمام تلاش خود را صرف کرده و آن را تشریح می‌کند و خسته می‌شود. زن با بیان مشکلاتش احساس بهتر شدن حالش شده و آرامش می‌یابد و با تعلق در احساسات و عواطف خود، به دلایل ناراحتی خویش آگاهی می‌یابد و سریعا حالت آرام و بهبود روحیه را بازمی‌یابد. زنان با بیان مشکلاتشان که مربوط به گذشته و یا آینده است و شاید راه‌حلی نیز ندارند، حالشان بهتر می‌شود. هر چه صحبت و اندیشه بیشتر باشد، بهبودی روحیه آنها نیز سریع‌تر است.
Abolfazl Moradi
عدم نیازمندی فردی به مرد درواقع مرگ تدریجی مرد به شمار می‌رود.
𝑬𝒍𝒏𝒂𝒛
برای ارج نهادن به یک مریخی باید پذیرفت که او می‌تواند به تنهایی مشکل خویش را حل کند، مگر این که خود تقاضای کمک بکند.
𝑬𝒍𝒏𝒂𝒛
ونوسی‌ها نیز زمانی که احساس نمایند در پیش مردان ارجمند و عزیز هستند، عزت نفس پیدا کرده و قدرت لازم را کسب می‌نمایند. زمانی که زنی احساس نماید در روابط خود مورد احترام نیست، به تدریج از مسئولیت اجباری خود خسته و آزرده می‌شود. از طرفی زمانی که احساس نماید مورد توجه قرار گرفته و نیازمندی مرد به او وجود دارد، خرسندخاطر می‌شود و تلاش روزافزونی را برای جلب محبت بیشتر مرد صرف می‌کند.
« امید »

حجم

۳۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۳۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان