بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی اثر ن‍غ‍م‍ه‌ ع‍ل‍ی‌ق‍ل‍ی‌

بریده‌هایی از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی

۳٫۲
(۴۰)
زمانی که همسرتان سعی می‌کند تا با شما رابطه مناسب برقرار کند و به حساسیت‌ها و نیازهای اساسی شما اهمیت می‌دهد، مشکل اصلی نیز حل خواهد شد. غالب ناملایمات و تنش‌های پدید آمده در روابط زوجین ناشی از عدم آشنایی به تفاوت‌های فردی بوده و در نتیجه اختلاف عقیده و نظر به وجود آمده و مشکل پدیدار می‌شود.
عارف کربلای زاده
همانگونه که شنیدن حرف‌های زن از سوی مرد می‌تواند به او نیرو و توان تازه‌ای بدهد و زندگیش و امیدواری را در زن افزایش دهد، به همان میزان اگر مرد از سوی زن مورد پذیرش قرار گیرد. می‌تواند قدرت مردانگی را در افزایش داده و زن با کسب هنر قدرت بخشیدن قادر می‌شود زندگی زیبایی را ترسیم کند.
عارف کربلای زاده
باید به او فرصت داده می‌شد که آزردگیش را بررسی کرده و در میان می‌گذاش. اگر اینگونه می‌شد احساسات عمیق‌تری در او پدید می‌آمد. کتی در فرود موج احساسات خود مسلما به جای ناراحتی، احساس خوبی پیدا می‌کرد و به سرعت صعود می‌نمود.
عارف کربلای زاده
وقتی زن معصومانه خشم و ناراحتی خود را بر سر همسرش ریخته و یا از مشکلات روزانه‌اش با او صحبت می‌کند، شوهر از روی خطا و اشتباه گمان می‌کند که باید راه‌حل کارشناسانه ارایه نماید. بنابراین در نقش آگاهی کاردان شروع به نصیحت می‌کند. او بدین طریق می‌خواهد عشق و صمیمیت خود را به همسرش اظهار کرده و تلاش خود را برای کمک به او نشان دهد. در حقیقت او می‌خواهد با کمک به همسرش نبوغ، قابلیت و توانایی خودش را ثابت نماید. او در چنین شرایطی احساس می‌نماید که وجودش ارزشمند و مفید است و اگر به نهایت موفق به کمک باشد، لاجرم عشق زنش به سوی او معطوف خواهد شد. از آنجا که راه‌حل و تلاش‌هایش چیزی را از پریشانی و استرس زن کم نمی‌کند، بنابراین گوش دادن به حرف‌های زن برای او مشکل می‌نماید. از طرفی چون راه‌حل پیشنهاد وی رضایت زن را جلب نمی‌کند، احساس بی‌فایدگی و بی‌ارزشی می‌کند. او در چنان شرایطی نمی‌داند که تنها با شنیدن حرف‌های همسرش و ابراز علاقه و همدردی با او می‌تواند او را خشنود نماید
Ms Md
از طرفی بعضی از زوجین نیز از منازعه پرهیز می‌نمایند ولی به خاطر این که احساسات واقعی خویش را برای پرهیز از منازعه سرکوب می‌نمایند، دچار مشکلات روحی و شخصیتی می‌شوند.
27059
آینده به طور مفصل
reza vo
آرام‌بخش مصرف می‌کرد. به همین جهت خواب سنگینی داشت و اگر هم بیدار می‌شد، حالت گیجی داشت. من مجبور بودم خودم به آنها برسم و حدود پنج روز در خانه ماندم تا به وی کمک کنم. در این مدت همسرم
reza vo

حجم

۳۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۳۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد