بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
امتیاز:
۴.۲از ۱۲۴۱ رأی
۴٫۲
(۱۲۴۱)
جمله‌ای را که دکتر مارتین‌ لوترکینگ گفته، به‌شدت دوست دارم: «ارزیابی نهایی یک فرد از جای راحت و آرامی که اکنون ایستاده، صورت نمی‌گیرد، بلکه جایی اندازه‌گیری می‌شود که با سختی‌ها در چالش است.»
Huiiitye23
چرا سه هفته؟ شنیده‌اید که روان‌شناسان می‌گویند چیزی تبدیل به عادت نمی‌شود مگر آن‌که سه هفته آن را به‌صورت مداوم انجام دهید. این موضوع از نظر علمی دقیق نیست، اما محک بسیار خوبی است و برای من مفید واقع شده است. اگر شرایط را ایده‌آل در نظر بگیریم، از شما می‌خواهم بیست‌ویک روز این کار را انجام دهید. چیزی را از دست نخواهم داد (این مربوط به سایز کمر، سلامت قلب، حساب بانکی و رابطه نیست که بخواهم برای آن چانه بزنم) . این کتاب را می‌خوانید، چون می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید، درست است؟ به شما قول داده‌ام این فرآیند، آرام پیش برود؛ درست است؟ این کار بدون‌زحمت نیست، اما پیچیده هم نیست و شدنی است، پس آن را انجام دهید. به خودتان قول دهید که شروع کنید. امروز برای سه هفته دیگر به خودتان تعهد بدهید که دفترچه یادداشت کوچکی به همراه داشته باشید و هر اقدامی را در زمینه مورد نظرتان در زندگی، در آن ثبت کنید.
اولین گام همیشه سخت‌ترین بود؛ حرکت دادن آن از حالت سکون.
seyed
همه ما یکسان به دنیا آمده‌ایم: برهنه، هراسان و بیسواد. بعد از این ورود بزرگ، زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌هایی خواهد بود که خودمان داریم.
jaVad
چرا هر چیزی ممکن است قدرت چرای شما همان چیزی است که باعث می‌شود به تلاش سخت و طاقت‌فرسا ادامه دهید. مادامی‌که چراهای شما مشخص نشده باشند، چگونه‌های شما بی‌معنی هستند.
M
ثبات ‌قدم، تنها کلید موفقیت است.
乙_みG
لازم نیست چیز جدیدی یاد بگیرید. اگر مورد لازم برای موفق شدن، تنها اطلاعات بیشتر بود، هر کسی با اینترنت پرسرعت، الان در قصر زندگی می‌کرد.
乙_みG
موفقیت چیزی نیست که بخواهی به دنبال آن بگردی. هر چیزی را تعقیب کنی، از تو دوری خواهد کرد. همانند تلاش برای گرفتن پروانه‌هاست. موفقیت، چیزی است که با تبدیل شدن به شخصیتی که می‌خواهی، به دست می‌آید.»
محدثه فاطمی
متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود
乙_みG
«ما همانی هستیم که دایم انجام می‌دهیم.»
پدرام

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان