بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهای مدیریت وارن بافت: راهکارهای اثبات شده برای ثروت آفرینی و موفقیت در مدیریت و کسب و کار | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب رازهای مدیریت وارن بافت: راهکارهای اثبات شده برای ثروت آفرینی و موفقیت در مدیریت و کسب و کار اثر ماری بافت

بریده‌هایی از کتاب رازهای مدیریت وارن بافت: راهکارهای اثبات شده برای ثروت آفرینی و موفقیت در مدیریت و کسب و کار

۳٫۰
(۱۵)
اگر بدانید چگونه کمتر از درآمد خود خرج کنید، آنگاه اکسیر کیمیاگران را خواهید داشت.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
سودآوری، شاهرگ حیاتی یک کسب‌وکار است. نبود سودآوری مساوی با مرگ یک کسب‌وکار است. تنها راه کسب سود در یک کسب‌وکار این است که هزینه‌های شما از قیمت محصولاتی که می‌فروشید، کمتر باشد. تفاوت بین این دو رقم، حاشیه سود نام دارد. برای پول درآوردن هیچ راه دیگر یا معادله دیگری وجود ندارد. شما یا سودآوری دارید یا ندارید و اگر سودآوری نداشته باشید، مدت زیادی در کسب‌وکار باقی نخواهید ماند. اگر سودآوری زیادی داشته باشید، می‌توانید بیش از صرفآ امرار معاش درآمد داشته باشید و می‌توانید ثروتمند شوید.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
او سهام می‌خرد، درست همان وقتی که سایرین از این کار هراس دارند و وقتی سایرین با خوشحالی سهام خود را نگاه می‌دارند، او اقدام به فروش می‌کند. او در تمام زندگی خود خلاف جهت عامه مردم حرکت کرده است. متفکران آزاد و مستقلی همچون وارن بافت، هرگز قربانی نیستند. آن‌ها سروران سرنوشت خویش‌اند.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
هووارد کسب‌وکار جدید و موفقی را بنیان نهاد. وقتی با آنچه در دولت جریان داشت مخالفت کرد، به عضویت کنگره انتخاب شد. این به وارن آموخت که کنترل زندگی او به‌دست خودش بود نه به‌دست دنیا و این خود او بود، نه دنیا، که تعیین می‌کرد زندگی او به چه نحوی باشد.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
کسانی که دارای عامل کنترل‌کننده درونی هستند، مسئولیت شکست‌های خود را به‌عهده گرفته و از اشتباهات خود درس می‌گیرند. آن‌ها کنترل خود را به‌دست دارند؛ آن‌ها کنترل دنیا را به‌دست دارند. از نظر آن‌ها، مشکلات، چالش‌هایی هستند که باید به آن‌ها غلبه کنند.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
مثال. شرکتی همچون کوکاکولا، هرگز نیازی ندارد میلیاردها دلار صرف طراحی مجدد محصول یا به روز کردن کارخانه‌های تولیدی خود کند تا درعرصه رقابت پیشگام باقی بماند. بدین ترتیب، مقادیر زیادی پول برایش باقی می‌ماند که می‌تواند صرف امور سرگرم‌کننده دیگری همچون خریدن شرکت‌های دیگر و پرداخت پاداش‌های خیلی زیاد به مدیرانش نماید. ازسوی دیگر، شرکتی مثل جنرال موتورز که سازنده اتومبیل است و سبک محصول آن تقریبآ هر سال تغییر می‌یابد، باید میلیاردها دلار صرف طراحی‌های جدید و به روز کردن کارخانه‌های خود نماید تا بتواند رقابت مدل‌های خود با تولیدات شرکت‌های فوردز و تویوتا را در عرصه جهانی حفظ نماید.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵
نخستین قدم برای موفقیت، مالکیت، مدیریت یا کار کردن برای شرکتی مناسب است که وضعیت اقتصادی خوبی نیز داشته باشد. فرقی نمی‌کند در جایگاه مالک، مدیر یا کارمند باشید، این نحوه آغاز بازی از ابتداست.
کاربر ۵۰۰۹۱۸۵

حجم

۱۰۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۱۰۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۱,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد