بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مغازه جادویی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب مغازه جادویی اثر جیمز آر دوتی

بریده‌هایی از کتاب مغازه جادویی

نویسنده:جیمز آر دوتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۰۰ رأی
۳٫۵
(۲۰۰)
مانند دالایی لاما، دین من مهربانی است. این دینی است که نیازی به خدایی ندارد که در قضاوت یا متون جزمی طولانی بنشیند. همچنین دینی است که به کسی اجازه نمی‌دهد نسبت به دیگری احساس برتری کند و از ما می‌خواهد که بپذیریم که همه برابر هستیم.
elahe
خوبه و مهم نیست نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که اشتباه باشد. سعی می‌کنیم در بارهٔ احساساتت صحبت کنیم. احساسات درست یا غلط نیستند. آنها فقط احساسات هستند.
El
تاثیرپذیری از شما را فهرست کرده‌اند، می‌توانستم آن شش مورد را از حفظ بخوانم. ۱- به افراد دیگر علاقه واقعی پیدا کنید. ۲- لبخند بزنید. ۳- به یاد داشته باشید که نام یک شخص، برای آن شخص، شیرین‌ترین و شیرین‌ترین نام است مهمترین صدا در هر زبان ۴- شنونده خوبی باشید. دیگران را تشویق کنید تا در مورد خودشان صحبت کنند. ۵- بر اساس علاقه طرف مقابل صحبت کنید. ۶- کاری کنید که طرف مقابل احساس کند مهم است - و این کار را صادقانه انجام
کاربر ۷۰۳۷۴۰۵
هر فردی، در یک مقطع زمانی از زندگی، به فرصتی نیاز دارد تا کاری را انجام دهد که هیچ کس باور ندارد که ممکن است. هر یک از شما امروز اینجا هستید زیرا کسی است به تو ایمان آورد چون یکی اهمیت میداد من از شما می‌خواهم که به من ایمان داشته باشید
mary
مغزی که در واقع ماهیچه‌های خود را قادر می‌سازد تا به روش‌های جدیدی عمل کنند، من از تصاویر بصری برای ایجاد مسیرهای عصبی جدید در مغزم استفاده می‌کردم. مغز بین تجربه‌ای که به شدت تصور می‌شود و تجربه‌ای که واقعی است، تمایز قائل نمی‌شود.
mary
کودکان و بزرگسالان زمانی بهترین عملکرد را دارند که ثبات و اعتماد در بین آنها وجود داشته باشد. مغز هر دو را نیاز دارد.
mary
ک پرنده. مهم نیست چند بار بال بزند، مردم فقط می‌خندند و او واقعاً پرواز نخواهد کرد.
حانیه
فقط روی نفس خود تمرکز کنید. در داخل و خارج. فقط به نفست فکر کن چیزی جز نفس تو نیست.
کاربر ۱۳۵۵۰۴۲
متأسفانه، بسیاری از مردم به دیگران اجازه می‌دهند تصمیم بگیرند که چه کاری می‌توانند انجام دهند یا نمی‌توانند انجام دهند.
mary
ما به دنیا می‌آییم و می‌میریم، و هر چیزی که بین این دو اتفاق می‌افتد می‌تواند آن‌قدر تصادفی به نظر برسد که منطق را به چالش بکشد. تنها انتخابی که داریم این است که در هر لحظه ارزشمندی که به ما داده می‌شود، چگونه پاسخ دهیم.
mary

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان