بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مغازه جادویی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مغازه جادویی اثر جیمز آر دوتی

بریده‌هایی از کتاب مغازه جادویی

نویسنده:جیمز آر دوتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۰۰ رأی
۳٫۵
(۲۰۰)
فقط به این دلیل که چیزی شکسته است، به این معنی نیست که همه چیز خراب است.
mary
هر یک از ما در زندگی خود موقعیت‌هایی را تجربه می‌کنیم که باعث درد می‌شوند. من آنها را زخم قلب می‌نامم. اگر آنها را نادیده بگیرید، آنها بهبود نمی‌یابند. اما گاهی اوقات وقتی قلب‌هایمان زخمی می‌شود، همان موقع است که زخمی می‌شوند باز کن. اغلب این زخم‌های قلب است که بزرگترین فرصتها را برای رشد به ما می‌دهند. موقعیت‌های سخت... هدیه جادویی...
mary
عشق و شفقت یک ضرورت است.
Mehrihadidi
هیچ ترفند جادویی برای همیشه ماندگار نیست.
mary
ما از طریق درد رشد می‌کنیم. ما در شرایط سخت رشد می‌کنیم. به همین دلیل است که باید تک تک چیزهای دشوار زندگی خود را بپذیرید.
mary
اکنون می‌دانم که می‌توان مغز را طوری آموزش داد که تمرکز و توجه فرد را بهبود بخشد و همچنین به گفتگوی مداوم در ذهن ما که ما را از تصمیم‌گیری روشن و مفید منحرف می‌کند پاسخ ندهد.
mary
روث موجودی ماوراءالطبیعه نبود، اگرچه در دوازده سالگی دوست داشتم تصور کنم که او هست. او صرفاً انسانی بود که از موهبت عمیق همدلی و شهود برخوردار بود، که می‌توانست به یک انسان دیگر توجه کند بدون اینکه انتظاری در عوض داشته باشد. او زمان خود را به من داد. او توجه خود را به من معطوف کرد. و او مرا در معرض نوعی جادو قرار داد که هنوز هم تا امروز از آن استفاده می‌کنم.
mary
هر کس داستانی دارد و من آموخته‌ام که در هسته آن، بیشتر داستان‌های ما بیشتر شبیه به هم هستند. اتصال می‌تواند قدرتمند باشد. گاهی اوقات فقط یک ملاقات کوتاه می‌تواند زندگی یک نفر را برای همیشه تغییر دهد.
mary
خیلی چیزها در زندگی وجود دارد که نمی‌توانیم کنترل کنیم. سخت است، به خصوص زمانی که کودک هستید، احساس کنید که بر هر چیزی کنترل دارید. مثل اینکه شما می‌توانید هر چیزی را تغییر دهید. اما شما می‌توانید بدن خود را کنترل کنید و می‌توانید ذهن خود را کنترل کنید. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما بسیار قدرتمند است. می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
mary
در زندگی نقطه‌های عطف زیادی وجود داردکه می‌خواهید آنها را به خاطربسپارید؛ مثل اولین کوتاهی مو، اولین دندان که افتاد، اولین روز مدرسه، اولین دوچرخه‌سواری و...
mary

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان