بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مغازه جادویی | طاقچه
کتاب مغازه جادویی اثر جیمز آر دوتی

بریده‌هایی از کتاب مغازه جادویی

نویسنده:جیمز آر دوتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۹۹ رأی
۳٫۵
(۱۹۹)
گاهی اوقات برای مدت بسیار طولانی. همه ما صدمه خواهیم دید همینه که هست. اما این ترفند در مورد چیزهایی است که به ما صدمه می‌زند و باعث درد ما می‌شود. آنها همچنین هدف شگفت‌انگیزی دارند. وقتی قلب‌هایمان زخمی می‌شود، آن‌وقت است که باز می‌شوند. ما از طریق درد رشد می‌کنیم. ما در شرایط سخت رشد می‌کنیم. به همین دلیل است که باید تک تک چیزهای دشوار زندگی خود را بپذیرید.
sara
این افکار خودت هست که واقعیت را بوجود می‌آورد. دیگران تنها زمانی می‌توانند واقعیت شما را بسازند که تو خودت آن را خلق نکنی.
طلا در مس
به‌عنوان یک جراح، اغلب شنیده‌ام که بیمارانم چگونه درد را در شب با شدت بیشتری تجربه می‌کنند. به این معنا نیست که درد آنها در شب بدتر است، فقط این است که هیچ حواس‌پرتی وجود ندارد. ذهن ساکت می‌شود و دردی که تمام روز وجود داشت بلندتر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که چشمان ما می‌توانند در ساعت ۲ بامداد باز شوند و هر نگرانی در مورد آینده یا پشیمانی از گذشته در تاریکی شب ظاهر می‌شود.
کاربر ۷۲۴۹۰۲
ما از طریق درد رشد می‌کنیم. ما در شرایط سخت رشد می‌کنیم. به همین دلیل است که باید تک تک چیزهای دشوار زندگی خود را بپذیرید. برای افرادی که مشکلی ندارند متاسفم. آنهایی که مجبور نیستند مسائل سختی را پشت سر بگذرند. آنها این موهبت را از دست می‌دهند. آنها جادو را از دست می‌دهند.
کاربر ۷۲۴۹۰۲
هیچ زندگی کاملی وجود ندارد که ما در آن متولد شده باشیم، و هیچ گریزی از واقعیت وحشتناک رنج وجود ندارد.
Mehrihadidi
عاقل‌ترین بیماران و آدمهایی که تا به الان ملاقات کرده‌ام، کودکان بوده‌اند. آنها صادق هستند. آنها به شما خواهند گفت که چه چیزی آنها را می‌ترساند، چه چیزی آنها را خوشحال می‌کند، و چه چیزی را در مورد شما دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. هیچ دستور کار مخفی وجود ندارد، و شما مجبور نیستید حدس بزنید که عمیقا چه حسی دارند.
mary
هر کسی در زندگی خود موقعیت‌هایی دارد که باعث درد آنها می‌شود
mary
اون فایل من نبودم آن فایل نشان نمی‌داد که من بیست و پنج ساعت در هفته در حالی که بار کامل را حمل می‌کردم کار می‌کردم. این نشان نمی‌دهد که چند بار برای رسیدگی به مسائل پیچیده خانوادگی مدرسه را ترک کرده‌ام. به من نشان نمی‌داد که هر روز صبح ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می‌شوم. ردیف کردن واقعاً فقط یک چیز را نشان می‌داد معدل من - و اگر این تنها معیار برای دریافت توصیه نامه بود، پس منشی درست می‌گفت
zahraes
آنچه شما فکر می‌کنید می‌خواهید، همیشه بهترین چیز نیست.
mary
شش هفته‌ای را که با روث گذرانده بودم را به چهار قسمت تقسیم کرده بودم. آرامش بخشیدن به بدن رام کردن ذهن باز کردن قلب شفاف سازی قصدو هدف. در حاشیه بالای بخش سوم، قطب‌نمای اخلاقی را با علامت سؤال نوشته بودم، و آنچه فکر می‌کنید می‌خواهید همیشه آن چیزی نیست که برای شما بهترین است. بعدش سه علامت سوال داشت.
کاربر ۷۲۴۹۰۲

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد