بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قوانین روزانه | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب قوانین روزانه اثر رابرت گرین

بریده‌هایی از کتاب قوانین روزانه

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۴از ۴۵ رأی
۳٫۴
(۴۵)
همین امروز حالت غرقگی را تجربه کنید. دور حواس‌پرتی و لذت‌های کم‌ارزش خط بکشید و از شر آن‌ها خلاص شوید. خودتان را در کار رها کنید.
f.z
عمیق‌ترین لذت‌ها را در کسب دانش و معلومات بیابید. طوری عمل کنید که انگار اشتهایی سیری‌ناپذیر برای آن دارید.
f.z
هدف این است که خودتان را به چالش بیندازید.
arian
ما اغلب دوست داریم روی سلامت روان افراد تمرکز کنیم و به این فکر می‌کنیم که احتمالاً یک درمانگر می‌تواند مشکلات آن‌ها را برطرف کند. بااین‌حال، آنچه در نظر نمی‌گیریم و به آن دقت نمی‌کنیم این است که حضور داشتن در یک گروه یا جامعهٔ مریض و معیوب به سلامت روان آدم‌ها صدمه می‌زند و آن‌ها را عصبی و روان‌رنجور می‌کند.
arian
زمانی که آدمی نفس می‌کشد، بی‌منطقی راهی برای اشاعه و گسترش خواهد یافت.
arian
تلاش کنید خودتان را مستقل کنید و به فکر سعادت دیگران باشید، این درست برعکس آن است که بنشینید و دل‌بستهٔ تصویرِ خیالی و وهم‌آلودی شوید که از خودتان ساخته‌اید.
کاربر479065
گاهی این‌طور به‌نظر می‌رسد که انگار نسخهٔ دومی از ما درست در کنارمان ایستاده است. از این دو، یکی معقول و منطقی است، درحالی‌که دیگری بر آن است تا کارهای تماماً بی‌منطق و گاه مسخره انجام دهد. لحظه‌ای غفلت می‌کنید و ناگهان درمی‌یابید در حال انجام دادن همان کارهای بی‌منطق و احمقانه‌اید؛ خودتان هم نمی‌دانید چرا. گرچه این کار برخلاف ارادهٔ شماست، اما می‌خواهید انجامش دهید؛ پس با تمام توان چشم بر عقلانیت می‌بندید و آن کار را انجام می‌دهید، چون می‌خواهید انجامش دهید. _ فئودور داستایِفسکی، جوان خام
اناستازیا
یاد مرگ باعث می‌شود هنر اولویت‌بندی را بیاموزیم و به این خرد برسیم که در مدت کوتاهِ حیاتمان روی زمین چه‌چیزی واقعاً اهمیت دارد و باید به آن پرداخت.
Sadegh
میت‌فرویده یعنی خشنودی مشترک یا خشنود شدن همراه دیگری.
Sadegh

حجم

۶۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

حجم

۶۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد