بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت شروع ناقص | صفحه ۹۹ | طاقچه
کتاب قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب قدرت شروع ناقص

۳٫۶
(۳۳۱)
ما همیشه به این دلیل که چیزی درست است به آن باور نداریم، گاهی به چیزهایی باور داریم که ما را برای افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم خوب جلوه می‌دهد.
منم من
کارهای فوری آن‌هایی هستند که احساس می‌کنید سریع باید به آن‌ها واکنش نشان دهید؛ ایمیل، تماس‌های تلفنی و پیامک. برت مک‌کی می‌گوید: «فعالیت‌های مهم آن‌هایی هستند که به پیشبرد ارزش‌ها، اهداف و مأموریت‌های بلندمدت ما کمک می‌کنند.»
زینب
جملهٔ «مهم‌ترین کار را در ابتدای هر روز انجام دهید» خیلی ساده معنی‌اش این است که «هر روز زمان و مکانی را برای انجام فعالیت‌های مهم در نظر بگیرید.»
زینب
ممکن است فعالیت‌هایی که دیگران به ما محول می‌کنند ضروری به نظر برسند، ولی چیز ضروری به‌ندرت مهم است. مهم‌ترین فعالیت‌ها در زندگی ما آن‌هایی هستند که امیدها، رؤیاها، خلاقیت‌ها و کسب‌وکار ما را پیش می‌برند.
زینب
قوانین بهره‌وری نیوتن با بصیرت حاصل از قوانین نیوتن، هرچه برای بهره‌وری بیشتر لازم دارید می‌دانید: ۱. اجسامِ درحال حرکت تمایل دارند به حرکت خود ادامه دهند. راهی پیدا کنید که در کمتر از دو دقیقه گام اول یک فعالیت را بردارید. ۲. علاوه بر حجم کار، مهم است برای کارهای درست انرژی صرف کنید. نیروی محدودی در اختیار دارید، بنابراین توجه کنید که این نیرو را برای چه کاری صرف می‌کنید. ۳. بهره‌وری شما حاصل توازن میان نیروهای مخالف است. برای بهره‌وری بیشتر، یا باید با موانع بجنگید یا نیروهای مخالف را حذف کنید. به نظر می‌رسد گزینهٔ دوم استرس کمتری دارد.
pioggia
خطرناک‌ترین عوامل حواس‌پرتی آن‌هایی هستند که شما عاشق‌شان هستید، ولی آن‌ها عاشق‌تان نیستند.
pioggia
«همه این رو می‌دونن» با «همه این رو انجام می‌دن» متفاوت است. شناخته‌شده‌بودن یک راه‌حل به این معنا نیست که از آن استفاده می‌شود. و مهم‌تر این است که استفادهٔ گاه‌به‌گاه از یک راه‌حل به این معنا نیست که آن راه‌حل به صورت منسجم به کار می‌رود.
بامن‌بخوان
زندگی‌تان را ساده‌تر کنید، نه‌گفتن را یاد بگیرید، محیط خود را تغییر دهید، تعداد مسئولیت‌های‌تان را کاهش دهید و نیروهایی که شما را در زندگی عقب رانده‌اند حذف کنید.
mahdikiyaniha
برای این‌که کاری را پشت گوش نیندازید، راهی پیدا کنید که آن را در کمتر از دو دقیقه شروع کنید.
mahdikiyaniha
زمان در گذر است و هر لحظه فرصت بیشتری از باقی عمرتان می‌سوزد. زمان طلا است، تا وقت هست، به یکدیگر هدیه دهید.
mahdikiyaniha

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان