بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب واژه ها در آتش | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب واژه ها در آتش اثر جنیفر ای.نیلسن

بریده‌هایی از کتاب واژه ها در آتش

امتیاز:
۴.۶از ۴۰ رأی
۴٫۶
(۴۰)
طوری از این کتاب مراقبت کن که انگار از ارزشمندترین دارایی‌ت محافظت می‌کنی؛ چون کتاب‌ها واقعاً ارزشمندترین دارایی ما هستن.»
Hossein shiravand
«موضوع فقط آرزو کردن نیست آدرا! این کتاب پر از ایده‌ست. یکی به این ایده‌ها فکر کرده و اون‌ها رو تبدیل به کلمه کرده و کلمات رو روی کاغذ آورده. این ایده‌ها مثل دونه‌ان، و هر بار که یکی این کلمه‌ها رو می‌خونه، دونه‌ها توی ذهن اون هم کاشته می‌شن، بعد رشد می‌کنن، پخش می‌شن و خیلی زود دونه‌های ایده تبدیل به باور می‌شن، و باورها تبدیل به برنامه می‌شن و برنامه‌ها دنیا رو عوض می‌کنن. اگه کتاب‌ها رو کنترل کنی، مردم رو کنترل کرده‌ای.»
hosna
«رُو کوچولوی من، تو ما رو به خونه برگردوندی. چقدر دلمون برات تنگ شده.» آن صدا را هم می‌شناختم. صدایش روی قلبم حک شده بود. وقتی برمی‌گشتم، اشک روی گونه‌هایم جاری شده بود. با آغوش باز به‌سمتشان دویدم. «مامان! بابا!»
hosna
من هم وقتی کسی کاری به کارم نداشت راحت‌تر بودم. بیشتر زندگی‌ام تنها بودم.
Book
اگه چشم‌هامون رو روی خطر ببندیم، از خطر در امان نمی‌مونیم.
Book
من آن دختری بودم که وقتی مهمان می‌آمد می‌خزیدم توی سایه‌ها
Book
کتاب پر از ایده‌ست. یکی به این ایده‌ها فکر کرده و اون‌ها رو تبدیل به کلمه کرده و کلمات رو روی کاغذ آورده. این ایده‌ها مثل دونه‌ان، و هر بار که یکی این کلمه‌ها رو می‌خونه، دونه‌ها توی ذهن اون هم کاشته می‌شن، بعد رشد می‌کنن، پخش می‌شن و خیلی زود دونه‌های ایده تبدیل به باور می‌شن، و باورها تبدیل به برنامه می‌شن و برنامه‌ها دنیا رو عوض می‌کنن. اگه کتاب‌ها رو کنترل کنی، مردم رو کنترل کرده‌ای.»
Ela Goli
امپراتوری روسیه از کشوری واهمه نداشت که به زبان دیگری حرف می‌زد؛ آن‌ها از کشوری می‌ترسیدند که زبانش نمی‌خواست روسیه اختیار آن را به دست بگیرد. کلمه‌ها ما را به استقلال نمی‌رساندند؛ خود کلمه‌ها و وجودشان استقلال ما بودند. اگر کتاب‌هایمان را دودستی تقدیمشان می‌کردیم، ذهن‌هایمان را بهشان داده بودیم و از ما چیزی نمی‌ماند جز عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی توخالی که آماده بودند یکی دیگر اختیارشان را به دست بگیرد.
کاربر... :)
«به مردم کتاب بده تا خودشون بتونن خودشون رو کنترل کنن.» لوکاس گفت: «و کنترل آینده‌شون رو به دست بگیرن.»
کاربر... :)
باور دارم یه روز آزاد می‌شیم؛ اما فقط می‌تونم امیدوار باشم زنده باشم و چنین روزی رو ببینم.
Fateme Soltani

حجم

۲۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان