بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا

۴٫۸
(۹)
اگر کسی پیدا شود که بتواند دلی را امیدوار کند، آن امید بار دیگر به خودش بازمی‌‌گردد
S.Abolqasem
زندگی بدون امید هیچ معنایی ندارد
S.Abolqasem
درواقع رفتارها و تصمیمات شما براساس عقاید و دیدگاه‌‌ها و نگرش‌‌هایتان شکل می‌‌گیرند و شما را در شرایط متفاوتی از دیگران قرار می‌‌دهند.
خواندن و عمل با هم
روانشناس و فیلسوف معروف، ویلیام جیمز که درحال حاضر استاد دانشگاه هاروارد است، می‌‌گوید: یکی از بزرگترین تغییرات دنیای امروز، تغییر نگرش‌‌ها و ترفیع منزلت‌‌های فردی است. زیرا اگر نگرش‌‌ها تغییر یابند، به دنبال آنها، منزلت شخص و نوع زندگی او نیز تغییر خواهند یافت
خواندن و عمل با هم
بهترین توصیۀ من برای یافتن شادی‌‌های درونی این است که از توانایی‌های خود برای حل کردن مشکلات دیگران استفاده کنید.
خواندن و عمل با هم
امروزه همۀ مردم، پیر و جوان، بزرگ و کوچک تصور می‌‌کنند که باید ظاهر خود را هرطور که شده حفظ کنند، اما غافلند ار درون و باطن خویشتن. این خطرناک‌‌ترین بخشی از فرهنگ جوامع مختلف است که روز به روز به وضعیت اسفناک‌‌تری کشیده می‌‌شود
خواندن و عمل با هم
ما نیز باید بدانیم که علاقه به خویشتن و خویشتن‌‌پذیری دو عامل مهم هستند، اما اغلب با مفاهیم دیگر مانند غرور و خودپسندی اشتباه گرفته می‌‌شوند.
خواندن و عمل با هم
روانپزشک و نویسندۀ معروف و برجسته، الیزابت کالبرراس می‌‌گوید: مردم شبیه پنجره‌‌ها با شیشه‌‌های لکه‌‌دار هستند. وقتی که خورشید در آسمان است و به پنجره‌‌ها می‌‌تابد؛ همگی پاک و درخشان هستند. اما در تاریکی شب همۀ لکه‌‌هایشان پدیدار می‌‌شوند و به طرز بدی به چشم می‌‌آیند.
خواندن و عمل با هم
باید از خود راضی باشید اما نه اینکه مغرور شوید: باید به قدرت‌های خود افتخار کنید، اما نه اینکه قدرت نامتناهی خداوند را فراموش کنید.
خواندن و عمل با هم
مهم نیست ما که هستیم و به چه کسانی تعلق داریم، مهم این است که افکار منفی را کنار بگذاریم و با وجود افکار مثبت زندگی خود را بسازیم.
خواندن و عمل با هم

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان