بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا | صفحه ۱۰ | طاقچه
کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا

۴٫۸
(۹)
شما هرگز نمی‌‌توانید آنچه را که برایتان اتفاق می‌‌افتد، تغییر دهید و یا حتی پیش‌‌بینی کنید. در واقع آنها نه به شما بستگی دارند و نه تقصیر شما هستند.
خواندن و عمل با هم
اما من به شما می‌‌گویم که درد شما هرگز به اندازۀ دردهایی که من تحمل کرده‌‌ام، نخواهد بود. از آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و امروز دست‌‌تان از تغییر آنها کوتاه است، رها شوید. به چیزی که قرار است فردا و فرداهای دیگر انجام دهید، بیندیشید، چون قدرت شما در چیزی نهفته است که می‌‌خواهید در اولین فرصت خوب زندگی‌‌تان انجام دهید.
خواندن و عمل با هم
اگرچه من فرزند دلخواه آنها نبودم اما از داشتن من احساس خوشحالی و غرور می‌‌کردند و برخلاف همیشه احساس می‌‌کردند که آیندۀ خوبی در انتظار من است و میزان موفقیت من می‌‌تواند به اندازۀ موفقیت خواهر و برادرم باشد. اما با وجود همراهی‌‌ها و همدلی‌‌های والدین و خواهر و برادرم من فقط به خداوند توکل داشتم و می‌‌دانستم او مرا هرگز با سختی‌‌هایم تنها نمی‌‌گذارد.
خواندن و عمل با هم
آیا لذتی برتر از دیدن لبخند کودکان نیازمند و شنیدن آواز زندانیان نیازمند در دنیا وجود دارد؟ آیا کارهایی را که من انجام می‌‌دهم، هر انسان توانمندی که از نعمت دست و پا هم برخوردار است، می‌‌تواند انجام دهد؟ آیا توانستن فقط به داشتن دست و پا محدود می‌‌شود، یا اینکه چیزی فراتر از آنهاست و به روح و روان انسان باز می‌‌گردد؟
خواندن و عمل با هم
من معتقدم که زندگی من محدودیت‌‌هایی دارد که دیگران ندارند و در مقابل آنها محدودیت‌‌هایی دارند که من ندارم.
خواندن و عمل با هم
شادی قلب و درون من به دست و پایم بستگی ندارد، بلکه به آن چیزی برمی‌‌گردد که بدان می‌‌اندیشم
خواندن و عمل با هم

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۹
۱۰
صفحه بعد