بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا

۴٫۸
(۹)
اگر به خدا توکل کنید، او محال است که شما را رها کند
S.Abolqasem
مهم نیست زندگی با تو چه برخوردی می‌‌کند، بلکه عکس‌‌العمل تو در برابر آن مهم است
S.Abolqasem
همیشه به یاد داشته باشید که برترین نوع عشق، عشق خداوند به بنده‌‌اش است و شما باید عشق او را همیشه در قلب‌‌تان زنده نگهدارید تا هرگز آزرده خاطر نشوید.
panahbarkhoda
عمو می‌‌گفت: هر درختی برای رشد به صبر و تحمل باغبان نیاز دارد. اگر باغبان بیش از حد به درخت آب بدهد، آیا رشد درخت سریعتر می‌‌شود؟ هرچیزی زمان خاص خود را نیاز دارد و باید صبور بود.
باران برفی
بیشتر از حقایق به احتمالات دلگرم باش. زیرا همان احتمالات هستند که روزی به حقایق تبدیل می‌‌شوند
سهیلا
زندگی داشتنی نیست بلکه بخشیدنی است. یعنی به جای آنکه هرچیزی را برای خود داشته باشیم باید تلاش کنیم تا به دیگران ببخشیم. همانطور که اکثر بزرگان دنیا اشاره کرده‌‌اند، بزرگترین چیز در دنیا، بخشش است. همین بخشش می‌‌تواند یک کلمه حرف باشد یا میلیاردها پول.
سهیلا
«از حالا به بعد متفاوت‌‌تر از همیشه باشید. » گاهی ما با تغییر لباس‌‌هایمان فراموش می‌‌کنیم که چه بوده‌‌ایم و چه‌کاری می‌‌کرده‌‌ایم. من معتقدم که به راحتی عوض کردن لباس‌‌ها نیز می‌‌توانیم درون خود را عوض کنیم. حتی در یک چشم به هم زدن. هیچ محدودیتی وجود ندارد. زیرا تا لحظه‌‌ای که ما نفس می‌‌کشیم، قدرت هر چیزی را داریم. زندگی لحظه به لحظه تغییر می‌‌کند و درون ما نیز جزئی از زندگی است. فقط کافی است اراده کنیم و کمی بیش از گذشته جسارت به خرج دهیم.
خواندن و عمل با هم
۱- شکست بهترین و بزرگترین معلم ماست. ۲- شکست از ما انسانی مقاوم می‌‌سازد. ۳- شکست بهترین و بزرگترین انگیزه است. ۴- شکست باعث می‌‌شود قَدر موفقیت‌‌ها را بدانیم.
خواندن و عمل با هم
اما شما که شبیه یک انسان سالم و عادی هستید، چرا سخت تلاش می‌‌کنید که مانند دیگران باشید؟ شما چه تفاوتی با دیگران دارید؟ آیا احساس می‌‌کنید که با وجود آنها بهتر و دوست داشتنی و یا حتی طبیعی‌‌تر می‌‌شوید؟ همۀ ما احساس می‌‌کنیم که با شباهت به یکدیگر بهتر می‌‌شویم و یک مورد تفاوت باعث آشفتگی درون‌‌مان می‌‌شود.
خواندن و عمل با هم
از امروز باید خود را دوست بدارید، اما نه اینکه دیگران را فراموش کنید. باید از خود راضی باشید اما نه اینکه مغرور شوید: باید به قدرت‌های خود افتخار کنید، اما نه اینکه قدرت نامتناهی خداوند را فراموش کنید. همه چیز را در کنار هم دوست داشته باشید، خوب و بد. زیرا گاهی بدی‌‌ها باعث خوبی‌‌ها می‌‌شوند. مثل شکست خوردن ما در یک امتحان باعث قبولی ما در امتحان مجدد می‌‌شود. پس یادمان باشد که باید از اشتباهات و شکست‌‌هایمان برای دست‌‌یابی به پیروزی و موفقیت‌‌هایمان استفاده کنیم.
خواندن و عمل با هم

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان