بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا

۴٫۸
(۹)
همۀ ما احساس می‌‌کنیم که زندگی گاهی با ما ناعادلانه برخورد می‌‌کند. اما در کتاب انجیل آمده است که مهم نیست زندگی با تو چه برخوردی می‌‌کند، بلکه عکس‌‌العمل تو در برابر آن مهم است. این جمله اولین جملۀ زیبا آموزنده‌‌ای بود که من سالها پیش یاد گرفتم. حالا هم آموخته‌‌ام که بسیاری از حوادث تلخ زندگی بوجود آورندۀ فرصت‌‌های بسیار زیبا برای ما هستند که ما نباید کاملاً سرسری از کنار آنها بگذریم
S
همیشه به یاد داشته باشید که برترین نوع عشق، عشق خداوند به بنده‌‌اش است و شما باید عشق او را همیشه در قلب‌‌تان زنده نگهدارید تا هرگز آزرده خاطر نشوید.
S
با خداوند باشید و در شرایط سخت فقط به دنبال رضایت و خشنودی او باشید.
S
اگرچه گذشته تغییرناپذیر است، اما آینده ساختنی است!
S.Abolqasem
اکثر اوقات از خدا می‌‌پرسم: چرا حداقل یک دست به من ندادی؟! فکر نمی‌‌کنی که با یک دست زندگی بهتر و راحت‌‌تری داشتم؟! مطمئن هستم که شما هم گاهی سؤالات بسیاری از خداوند می‌‌پرسید و آرزو می‌‌کنید که ای کاش خیلی از چیزها را نداشتید و در مقابل فقط یک چیز را داشتید. اما لازم است بدانید که خداوند فقط به کسانی کمک می‌‌کند که به خود کمک می‌‌کنند. یعنی بیشترین تلاش را برای رسیدن به هدف خود می‌‌کنند و هرگز از خستگی شکایت ندارند.
S
امروز شک ندارم که داشتن قلبی آرام و سرشار از عشق بسیاربسیار بهتر و مفیدتر از دست و پاهایی بود که قرار بود داشته باشم و ندارم. زیرا با همان توانستم از سخت‌‌ترین و دشوارترین موقعیت‌‌های زندگی آسانتر از افرادی که دست و پا دارند و محدودیتی ندارند، بگذرم. همان موقعیت‌‌هایی که تمام جوانها با لباس‌‌هایی بسیار زیبا و اندام‌‌های بسیار متناسب در گوشه و کنار شهر خوش می‌‌گذراندند و من توانستم با ایمان به خداوند خود را در گوشه‌‌ی اتاقم سرگرم کنم و از یاد ببرم که چه‌‌ها باید می‌‌داشته‌‌ام و ندارم.
S
اگر همۀ ما قصد داریم که زندگی بدون محدودیتی داشته باشیم، ابتدا باید اهدافمان را برای خودمان روشن کنیم. به هر اتفاق خوبی ایمان داشته باشیم و بدانیم با وجود استعدادها و مشیّت خداوند به راحتی می‌‌توانیم به خواسته‌‌هایمان برسیم
Dexter
شاید شما هم‌‌اکنون در سخت‌‌ترین شرایط خود زندگی می‌‌کنید. اما باید بدانید که بزرگترین سختی و دشواری احساس ضعف و ناامیدی داشتن است. بنابراین روی آرزوهایتان تمرکز کنید و سعی کنید آنها را همانگونه که می‌‌خواهید دنبال نمایید تا به بهترین شکل بدست‌‌شان آورید. شما قدرت تغییر هرچیزی در دنیا را دارید و می‌‌توانید روزی لحظه‌‌لحظه به موفقیت‌هایتان را مانند من روی کاغذ بنویسید و تقدیم میلیون‌‌ها خواننده کتابهایتان کنید. همین حالا اولین فصل کتاب موفقیت‌‌تان را بنویسید و خط به خط آن را پر کنید از عشق و شادی. آن را طوری بنویسید که جز لذت و شادی چیزی از آن احساس نشود!
S
خداوند بی هیچ منّتی ما را دوست دارد. ما نیز بی‌‌هیچ منت و چشم‌‌داشتی خود را دوست بداریم
سهیلا
مطمئن هستم که شما هم گاهی سؤالات بسیاری از خداوند می‌‌پرسید و آرزو می‌‌کنید که ای کاش خیلی از چیزها را نداشتید و در مقابل فقط یک چیز را داشتید. اما لازم است بدانید که خداوند فقط به کسانی کمک می‌‌کند که به خود کمک می‌‌کنند. یعنی بیشترین تلاش را برای رسیدن به هدف خود می‌‌کنند و هرگز از خستگی شکایت ندارند.
سهیلا

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان