بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند | طاقچه
کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند اثر فردریک بکمن

بریده‌هایی از کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند

نویسنده:فردریک بکمن
انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴۱ رأی
۳٫۸
(۴۱)
بهتر از من باش. هیچ‌وقت حرفت را قورت نده. خودت را کنار نکش. هیچ‌وقت میان‌مایگی را فقط به‌خاطر اینکه جز این از دستت برنمی‌آید انتخاب نکن. هیچ‌وقت مهربانی را با ضعف اشتباه نگیر. هیچ‌وقت از آن آدم‌هایی نباش که در دفتر آژانس تبلیغاتی با پنجره‌های دل‌باز ایستاده‌اند و فکر می‌کنند «خوبی کردن» یعنی حقارت.
Anahid
ما هرگز نباید اجازه دهیم ارزش اشیا از آدم‌ها مهم‌تر بشود.
کاربر ۴۹۰۸۴۲۴
نیمه‌های شب چندین بار بیدار می‌شوم و قبل از اینکه خودم بخوابم نگاه می‌کنم که آیا هر دوی شما نفس می‌کشید یا نه. متوجه هستی چه می‌گویم؟
Yas Balal.جواد عطوی
باید بدانی که در کل زندگی‌ات یک خروار شیء و کالا می‌خری و جمع می‌کنی، برای همین نمی‌توانی به همهٔ آن‌ها وابسته بشوی. اصلاً منطقی نیست، چون هر روز بیشتر و بیشتر هم می‌شوند.
eameli
بازی کن، یاد بگیر، و بزرگ شو. دنبال خواسته‌هایت برو. عاشق شو. همهٔ تلاشت را بکن. هر جا می‌توانی مهربانی کن، و هر موقع نیاز است جدی باش. دوستانت را حفظ کن. و برخلاف جهت فلش‌های کف فروشگاه حرکت نکن. این‌طوری مشکلی به وجود نمی‌آید.
eameli
بعضی‌وقت‌ها، باید از شر لوازم قدیمی خلاص بشویم تا جا برای لوازم جدید باز بشود، بعد دلمان به قدری برای لوازم قدیمی تنگ می‌شود که مجبور می‌شویم لوازم جدید را طوری بسازیم که یادآور لوازم قدیمی بشوند.
ترنج
دلم می‌خواهد همیشه یادت باشد که می‌توانی همانی باشی که می‌خواهی، اما مهم‌تر از آن این است که بدانی تو می‌توانی دقیقاً همان آدمی بشوی که هستی.
ژنرالیسم
چون دوستت داریم. جوابش همین است. ما می‌خواهیم تو بهتر از ما بشوی، چون اگر بچه‌های ما بهتر از خودمان نشوند، آن‌وقت هدف از همهٔ این کارها چیست؟
Yas Balal.جواد عطوی
دنیا مدام در تلاش است به آدم بفهماند که می‌توان مهارت‌ها، صفت‌ها یا ویژگی‌های انسانی را به دو گروه «مردانه» و «زنانه» تقسیم کرد
eameli
هیچ‌وقت مبارزه برای برابری را به‌اشتباه جنگ بین دو جنس مخالف تلقی نکن. هیچ‌وقت بر این باور نباش که زن‌ها لیاقت حقوق برابر یا آزادی یا فرصت‌های برابر با تو را ندارند. امیدوارم متوجه بشوی
Mehrgolll

حجم

۵۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۵۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد