بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سهل گرایی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب سهل گرایی اثر گرگ مک‌کیون

بریده‌هایی از کتاب سهل گرایی

۳٫۸
(۳۸)
اگر در ابتدا اولویت‌تان مهم‌ترین چیزها باشد، در زندگی‌تان نه‌تنها برای مهم‌ترین چیزها، بلکه برای چیزهای دیگر فضاهایی ایجاد می‌شود.
SaNaZ
وقتی از دیگران تشکر می‌کنیم، شادی را در صورت‌شان می‌بینیم. باری از روی دوش‌شان برداشته می‌شود و خوشرو می‌شوند. نتیجه‌اش چرخه‌ای مثبت است.
.
در زندگی هر بلایی که به سرتان بیاید، هر سختی‌ای که در زندگی داشته باشید، هر دردی که بکشید، هرقدر هم که مهم و بزرگ باشند در مقایسه با قدرتی که در انتخاب واکنش‌تان دارید، هیچ هستند
Asma
هیچ استادی بی‌اشتباه استاد نمی‌شود. و هیچ یادگرفتنی بدون داشتن «جرئت مزخرف‌بودن» امکان‌پذیر نیست.
.
سعی نکنید از همان اول همهٔ کارها را درست انجام دهید. درعوض با آغوش باز مزخرف‌بودن کارتان را بپذیرید
SaNaZ
وقتی ذهن‌تان هم شلوغ و پر از فرضیات، احساسات منفی و الگوهای فکری مسموم است، به انرژیِ فکریِ کمتری دسترسی دارید تا ضروری‌ترین کارها را انجام دهید.
شهرام
نویسندهٔ ایرلندی، جورج برنارد شاو، می‌گوید: «زندگی‌ای که صرف اشتباه‌کردن شود نه‌تنها شرافتمندانه‌تر، بلکه مفیدتر از زندگی‌ای است که صرف کاری‌نکردن شده است.»
f.r
وقتی لذت را وارد کارهای روزانه‌مان کنیم، دیگر به امید روزی نامعلوم در آینده نیستیم که در آن به شادی برسیم. آن روز همیشه همین امروز است. اگر ذرات کوچک شگفتی را به وظایف کسل‌کنندهٔ روزمره بیفزاییم، دیگر منتظر زمانی نیستیم که بتوانیم بالاخره به خودمان اجازه دهیم که استراحت کنیم. آن زمان همیشه الان است. وقتی لذت و خنده، بیشتر لحظات‌مان را روشن می‌کنند، بیشتر به سمت حالت سهولت طبیعی و سرزنده‌مان کشیده می‌شویم.
احسان رضاپور
در زندگی هر بلایی که به سرتان بیاید، هر سختی‌ای که در زندگی داشته باشید، هر دردی که بکشید، هرقدر هم که مهم و بزرگ باشند در مقایسه با قدرتی که در انتخاب واکنش‌تان دارید، هیچ هستند.
SaNaZ
با تلفیق لذت‌بخش‌ترین کارها با ضروری‌ترین کارها، قدرت ایجاد می‌شود.
SaNaZ

حجم

۳۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان