بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بنیادهای چاکرا درمانی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بنیادهای چاکرا درمانی اثر ریدر دایمر

بریده‌هایی از کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

نویسنده:ریدر دایمر
انتشارات:نشر ترنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأی
۳٫۰
(۲۱)
این میدان انرژی مغناطیسی، به صورت تخم‌مرغی شکل گرفته است که بدن را احاطه می‌کند و «هاله‌ی» شما خوانده می‌شود. هاله به وسیله‌ی انرژی چاکرا پدید می‌آید. چاکرا واژه‌ای سانسکریت به معنای «چرخ» است
فی. ا
شما از انرژی ساخته شده‌اید و به وسیله‌ی انرژی زنده می‌مانید. شما در پوست خود محصور نمی‌شوید، بدن شما دستگاهی همواره در حال دگرگونی است که از انرژی پیرامون‌تان تأثیر می‌گیرد و روی آن تأثیر می‌گذارد. بدن فیزیکی شما بیشترین تراکم انرژی قابل مشاهده را برای چشم غیر مسلح دربردارد. این انرژی لایه‌های میدان انرژی پیرامون بدن شما را به‌وجود می‌آورد که معمولاً قابل مشاهده نیست، دست‌کم برای چشم ناآزموده. این میدان انرژی مغناطیسی، به صورت تخم‌مرغی شکل گرفته است که بدن را احاطه می‌کند و «هاله‌ی» شما خوانده می‌شود. هاله به وسیله‌ی انرژی چاکرا پدید می‌آید.
Mina
شما از کنار انبوهی از مردم یا تنها یک شخص عبور می‌کنید، شاید او را بشناسید و شاید هم نه، بر اثر این برخورد، ناگهان خود را غرق در افکار منفی می‌یابید، شاید با احساسی از خشم، همراه با عصبانیت، با شگفتی از خود می‌پرسید «این افکار از کجا آمدند، من همین حالا در چنان حالت روحی خوبی بودم، سالم و صمیمی» . بسیار خوب، اکنون شما بد آورده‌اید، انرژی منفی شخص دیگری را گرفته‌اید و این انرژی به هاله‌ی شما رخنه کرده است، بنابراین بر این باورید که احساس ناخوشی دارید.
Mina

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد