بریده‌های کتاب بنیادهای چاکرا درمانی
کتاب بنیادهای چاکرا درمانی اثر ریدر دایمر

کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

نویسنده:ریدر دایمر
انتشارات:نشر ترنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات
آیا در خانواده خشونت‌هایی وجود داشته است که شما نمی‌خواستید بشنوید و بنابراین با به‌وجود آوردن مشکلاتی درگوش، آن را مسدود کرده‌اید؟ لحظه‌ای تأمل کنید و گوش پاک‌کن‌های طلایی را تجسّم کنید. اکنون گوش‌ها و مجراهای شنوایی خود را با تمام قدرت پاک کنید.
Mina
ما در سال‌های نخست زندگی آموخته‌ایم که بی‌پرده حرف زدن خطرناک است. «بچه‌ها فقط باید دیده شوند و نباید شنیده شوند. اگر نمی‌توانید چیز زیبایی بگویید، به هیچ وجه سخن نگویید» . تاکنون برای بلند صحبت کردن کشیده خورده‌اید؟ بدین ترتیب آموختید که دیگر این کار را نکنید. از برنامه‌های موجود درباره‌ی بی‌پرده حرف زدن در مورد آنچه به راستی حس می‌کنید، آگاه شوید، آنچه را که باور دارید حقیقت است، بیان کنید.
Mina
بهره‌گیری از انواع روش‌ها و تمرین‌هایی که در این کتاب آمده است. قادر خواهید بود انرژی‌تان را پالوده و خود را به حالت عادی برگردانید. در این صورت، شما بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و آنچه را نیاز دارید انجام شود به روشنی ببینید. خلاصه اینکه شما بهتر می‌توانید زندگی خود را کنترل کرده و بیش از این، ناخودآگاه، تحت تأثیر اطرافیان خود نباشید.
سعید دونقطه دی
آفرینش و تندرستی تنها در زمان حال روی می‌دهد،
Mina
هیچ کس نباید در سر شما باشد مگر خودتان. اگر انرژی کس دیگری آنجا باشد، آن کس می‌تواند به‌طور ذهنی تلاش کند تا شما را کنترل و به نفع خود سوءاستفاده کند تا هر کاری را که از شما بخواهد، انجام دهید (بازی‌های ذهن) .
Mina
هر چند کسانی که تلاش می‌کنند دیگران را کنترل کنند، اغلب «جادوگر» نیستند، ولی معمولاً افرادی هستند که چاکراهای نامتعادل دارند.
Mina
خودتان را برای زمان (هایی) که لازم بود، بگویید «من شما را دوست دارم» ولی نگفتید، ببخشید، شما ترسیده بودید، ترس از رانده شدن. این ترس را رها کنید. شما فقط برای ارتباط برقرار کردن مسئول هستید. شما مسئول نیستید برای شخص دیگری «آن را به چنگ آورید» . گاهی آنها نیز نمی‌توانند آن را «به‌دست‌آورند» . گاهی آنها می‌توانند و می‌خواهند، ولی شما مسئولیتی ندارید که مطمئن شوید آنها حتما انجام می‌دهند. این تأثیراتِ مسئولیت‌پذیری را رها کنید.
Mina
پول را تنها به عنوان منبع نعمت و فراوانی در نظر بگیرید. پول تنها انرژی است. تکه‌ای کاغذ که مبادله‌ی انرژی را امکان‌پذیر می‌کند. فقط همین.
Mina
رنگ درمانی تجسم و تنفس در رنگ‌های گوناگون در میدان انرژی شما را دربرمی‌گیرد. این درمان با تمرین‌های بدنی و یا انرژی جاری درهم آمیخته می‌شود تا خانه تکانی بزرگی ایجاد کند!
دهقان غذاخوار
چگونه درمان‌های گوناگون را به کار گیریم نوارهای راهنمای مدیتیشن شخصی شما (اختیاری) من قویا مدیتیشن انرژی جاری را به صورت یک راه بی‌نهایت مؤثر برای پاکسازی میدان انرژی‌تان پیشنهاد می‌کنم. می‌توانید بنشینید و انرژی را بر روی خود جاری کنید، یا می‌توانید از یکی از نوارهای راهنمای مدیتیشن بهره بگیرید که می‌تواند شما را در روند پاک‌سازی هر چاکرا یاری کند.
مهدی تمدن رستگار

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد