بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بنیادهای چاکرا درمانی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بنیادهای چاکرا درمانی اثر ریدر دایمر

بریده‌هایی از کتاب بنیادهای چاکرا درمانی

نویسنده:ریدر دایمر
انتشارات:نشر ترنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأی
۳٫۰
(۲۱)
صدا تندرستی را روان می‌کند. صدای‌تان می‌تواند شفابخش باشد. نیازی نیست حرف عمیقی زده شود، بنابراین آن «تأثیرات درخشان» را رها کنید. این کیفیت صدای شماست، ارتعاش صدا، که بهبودی و آرامش می‌بخشد و هیجان و انگیزش ایجاد می‌کند. به صدای‌تان عشق بورزید. شما صدای زیبایی دارید، بگذارید شنیده شود. کلمات محبت‌آمیزی به خودتان بگویید! شما شایسته‌ی آنها هستید! خود را از اعتمادبه‌نفس سرشار کنید! آزادی بیان! به آزادی‌تان اعتماد کنید و در بیان حقیقت، اعتماد به نفس داشته باشید.
Mina
تنها راه تندرستی از مسیر عشق می‌گذرد. دوست داشتن خود، بخشودن خودتان و بخشودن دیگرانی که ممکن است برنامه‌ریزی‌های چاکرای گلوی شما را ناخواسته مختل کرده باشند.
Mina
آگاه باشید همانگونه که دگرگون می‌شوید، هویت و احساس شما از خودتان نیز دگرگون می‌شود. ممکن است کسانی به زندگی‌تان وارد و از آن خارج شوند به دلیل اینکه قابلیت پذیرش دگرگونی در زندگی شما را ندارند، شاید آنها این «من» تازه‌ای را که دارد در شما ظهور می‌کند، تحقیر کنند. آنان علاقه‌ای نهادینه شده به «شمای قدیمی» دارند. بگذارید بروند، آنهایی را نگه دارید که به راستی پشتیبان «خود» واقعی شما هستند.
Mina
اگر یاد بگیرید میدان انرژی خودتان را پاک کنید نیازی ندارید فرمان‌بردار باشید و نیروهایی را از بیرون فرا بخوانید. شما دیگر به این نیاز ندارید به کسانی که تلاش می‌کنند شما را به هر شکلی، مهار کنند واکنش نشان دهید. هنگامی که انرژی گرفتار شود، شاید شما از عصبانیت منفجر شوید و بخواهید آنها را به باد کتک بگیرید، یا به گریه می‌افتید، یا آن را فرو می‌خورید تا زمانی که برآشفته شده و ناگهان منفجر می‌شوید، با تخلیه‌ی انرژی اینگونه احساسات، دوباره مهار زندگی خودتان را به‌دست‌می‌آورید. شما می‌توانید آن چنان امنیت درونی داشته باشید، آنچنان در آرامش به سر برده و تمرکز داشته باشید، که گفته‌های دیگران و رویدادهای اطراف نتواند تأثیری بر رفتار و واکنش‌های شما داشته باشد.
Mina
وقتی از قوه‌ی تشخیص برخوردارید و آگاه شدید آنگاه در موضع بخشش قرار می‌گیرید. آسان بگیرید، شاید به راستی بخشیدن و فراموش کردن آن شخص یا آن رویداد سخت باشد، ولی این پایه و اساسی است برای بخشیدن و دوست داشتن خودتان، پس از آن تندرستی و سلامتی روی می‌آورد.
Mina
ناخوشی و بیماری جسمی پیش از آشکار شدن در بدن جسمانی در کالبد انرژی (دستگاه انرژی) پدیدار می‌شود. در این موقعیت بر این باورم که آگاهی و توانایی ما برای تمیز کردن سیستم انرژی‌مان می‌تواند شکلی از «درمان پیشگیرانه» باشد و این موهبت بزرگ دیگری است از ادراک و کشف چاکراهایمان.
Mina
چاکراها مراکز انرژی‌ای هستند که اطلاعات و انرژی نیروی زندگی را از طریق شبکه‌های عصبی، هورمون‌ها و احساسات دریافت و پخش می‌کنند.
Mina
برای برانگیختن چاکرای سوم، جهت به تحرک درآوردن شما، به موسیقی آتشین ارکستری گوش دهید، مانند کنسرت «چهارفصل» آنتونیو ویوالدی در Fمینور، (زمستان) . OP. ۸,NO. ۴ موسیقی ارکستری (به ویژه بخش سازهای زهی آن) که خوش آهنگ است، حتی با یک ضرب، چاکرای سوم را آرام و راحت خواهد کرد
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
معنویت شما، راه شما، از آن خودتان است. این همان چیزی است که برایتان هر کاری می‌کند. شاید برای فلانی در خیابان، یا کس دیگری کار نکند، ولی اگر برای شما کار می‌کند ارزشمند است. ما برای رشد این معنویت مورد پشتیبانی قرار نگرفته‌ایم. ما حمایت و تشویق شده‌ایم تا همیشه تأیید کنیم که وابسته به یک گروه باشیم. مطمئنا این چیز خوبی است اگر گره‌ای از کار ما بگشاید! همیشه به یاد داشته باشید آن چیزی که برای شما کار می‌کند شاید برای کس دیگری کار نکند. باورهایتان را در گلوی دیگران فرو نکنید
Mina
نگاهی به مفهوم خود از «خانه» بیندازید. خانه چیست؟ خانه احتمالاً بسیار بیشتر از سرپناه است. ولی در واقعیت، واژه‌ی خانه یا مسکن، به سادگی اشاره به یک ساختمان است. همه‌ی شرایطی که با این واژه همراهند، چه هستند؟ خانه گاهی با امنیت مترادف است. جای شگفتی نیست که پیامدهای «بی‌خانمانی» نیز وجود دارد. وحشت از بی‌خانه شدن، احساس ناامنی، باور شما چیست؟ رابطه‌ها به وسیله‌ی پیامدهای بقا تحت تأثیر قرار می‌گیرند.
فی. ا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان