بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک اثر آلن دیب

بریده‌هایی از کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

نویسنده:آلن دیب
امتیاز:
۴.۶از ۳۳ رأی
۴٫۶
(۳۳)
برخی کسب‌وکارها زیرساخت بازاریابی خود را طوری شکل داده‌اند که همواره مشتریان راغب جدید جذب می‌کند، آنها را دنبال می‌کند، رشدشان می‌دهد و به مشتریان طرفدار پروپاقرص تبدیل می‌کند.
fateme.sdt
در کسب‌وکاری که در آن به فعالیت مشغولید تبحر داشته باشید، نه‌فقط در کار فنی‌ای که انجام می‌دهید.
Elahe
فروش علنی و ارائهٔ مداوم پیشنهادها معمولاً در شبکه‌های اجتماعی رفتاری ناپسند محسوب می‌شود و می‌تواند به‌جای جذب کردن مردم به کسب‌وکار شما باعث دور شدن آنها شود.
fateme.sdt
ویلی ساتون آمریکایی سارق حرفه‌ای بانک بود. در طول چهل سال فعالیت در حرفهٔ مجرمانه‌اش، میلیون‌ها دلار سرقت کرد و درنتیجه بیش از نیمی از سنین بزرگسالی‌اش را در زندان گذراند و سه بار موفق به فرار شد. خبرنگاری به نام میچ آنستاد از ساتون دربارهٔ دلیل سرقتش از بانک‌ها سؤال کرد. بنا به گفته‌های آنستاد، پاسخ او این بوده است که: «چون پول آنجاست.» در کسب‌وکار هم دلیل اینکه ما می‌خواهیم به‌شدت روی بازاریابی تمرکز کنیم همین است، چون پول آنجاست.
پوریا پارسا
«برای زندگی در شرایط غیرممکن، نیاز به عکس‌العمل راننده‌های گرند پریکس، ماهیچه‌های هرکول و مغز اینشتین ندارید. صرفاً نیاز است بدانید چه باید بکنید.»
mohammad sem
زیگ زیگلار معروف می‌گوید: «پول همه‌چیز نیست... ولی در حد اکسیژن مهم است.»
mohammad sem
باید دست از فروختن بکشید و شروع کنید به آموزش دادن، مشاوره دادن و نصیحت کردن مشتریان بالقوه دربارهٔ مزایای محصولات و خدماتتان نسبت به تمامی رقبا در حوزهٔ کاری‌تان.
طراح سایت
به‌عنوان کارآفرین اغلب روی کشتن تمرکز داریم. ما پایان‌دهنده‌ایم، اغواگریم و طعم خون تازه را در دهانمان دوست داریم.
تارخ ترهنده
اگر قیمت‌ها را برای مدت طولانی ثابت نگه دارید، در واقعیت به این معناست که قیمت‌ها را پایین می‌آورید چون تورم ارزش آن میزان پول را در طول زمان کاهش می‌دهد.
fateme.sdt
اگر نمی‌خواهید ۸۰% زمان خود را صرف لم دادن روی مبل و خوردن چیپس کنید، پس بیشتر انجام دادن کارهای ۲۰ درصدی مسیر سریع‌السیر شما برای موفقیت است و در اینجا موفقیت = پول بیشتر در ازای کار کمتر.
kiyara

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان