بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ایچی گو ایچی یه | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب ایچی گو ایچی یه اثر هکتور گارسیا

بریده‌هایی از کتاب ایچی گو ایچی یه

۴٫۰
(۸)
اولین و مهم‌ترین دلیل ارزشمندیِ هر لحظه این است که نمی‌دانیم زندگی چه زمانی به پایان می‌رسد.
امیر با الف
اولین و مهم‌ترین دلیل ارزشمندیِ هر لحظه این است که نمی‌دانیم زندگی چه زمانی به پایان می‌رسد. هرروز می‌تواند آخرین روز زندگی‌مان باشد. هیچ‌کس اطمینان ندارد آیا شب که می‌خوابد، صبحِ فردا چشمش را باز می‌کند یا نه.
کاربر ۱۴۹۸۴۸۸
دانش‌آموزان قبل از شروع خواندن متون مقدس و زمزمه‌ی احکام شرعی باید خواندن نامه‌های عاشقانه‌ی برف، باران و باد را یاد بگیرند. ایکیو، استاد ذِن
احسان رضاپور
کلید رسیدن به شادیِ لحظه این است که خودمان را به‌سمت خواسته‌ها و آرزوهای جدید سوق ندهیم و جادوی موجود در همه‌ی چیزهای اطرافمان را حس کنیم. راز رسیدن به شادی این است که چیزی از بیرون خودمان نخواهیم و قدر هرآنچه را که زندگی به ما عرضه می‌کند، تا زمانی که در اختیارمان است، بدانیم.
Maryamz
زندگی ماجراجویی هیجان‌انگیزی است که بهترین راه گذراندنش سبک سفرکردن است، بنابراین هروقت احساس کردید بار زیادی به دوش می‌کشید از خودتان بپرسید که چه چیزی را می‌توانید از ذهن و دنیایتان کنار بگذارید.
Maryamz
کوته‌بینی روحی ما اغلب اوقات باعث می‌شود در فاصله‌ی مکانی و زمانی دوری به‌دنبال چیزی بگردیم که در واقع درست در مقابلمان است.
Maryamz
«هرچه بیشتر بی‌نظیربودن و ارزش زندگی‌تان را حس کنید، بیشتر می‌فهمید نحوه‌ی استفاده از آن و نحوه‌ی ابرازش کاملاً به عهده و مسئولیت خودتان است. وقتی با چنین وظیفه‌ی بزرگی مواجه می‌شویم کاملاً طبیعی است که مدتی بنشینیم.»
Maryamz
به گونه ای زندگی کنید که گویا هر چیز فقط یک بار در زندگی تان اتفاق می افتد
Maryamz
دنیا و همین‌طور خود ما در جریان تغییرات پی‌درپی قرار داریم و به همین دلیل هیچ‌چیز دوباره مثل گذشته تکرار نمی‌شود.
شمع

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد