بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ایچی گو ایچی یه | طاقچه
کتاب ایچی گو ایچی یه اثر هکتور گارسیا

بریده‌هایی از کتاب ایچی گو ایچی یه

۴٫۰
(۸)
«مردم آنچه را گفته‌ای فراموش خواهند کرد، مردم کاری را که کرده‌ای فراموش خواهند کرد ولی هرگز فراموش نخواهند کرد که چه احساسی در آن‌ها ایجاد کرده‌ای.»
Mamadovsky
درست همان‌طور که زنان باردار به هرجا که نگاه می‌کنند شکم برآمده‌ی زنان باردار را می‌بینند، به‌محض اینکه شکارچی لحظه بشویم، همه‌چیز به نظرمان منحصربه‌فرد و تحسین‌برانگیز می‌شود چون می‌دانیم چیزی که همین الان تجربه می‌کنیم دوباره هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
احسان رضاپور
داستان ناراحت‌کننده‌ی هستیْ مرگ نیست، هرگز شروع نکردنِ زندگی است.
Maryamz
اگر شجاعت کافی برای انجام کار موردعلاقه‌تان را داشته باشید، هرروز می‌تواند بهترین روز زندگیتان باشد.
Maryamz
دوست خود باشید. به جای مقایسه‌ی خود با دیگران و نگرانی درباره‌ی فکر و نظر مردم، پیش خودتان فکر کنید در دنیا منحصربه‌فرد هستید. همان‌طور که پابلو کاسالس در شعری برای کودکان گفته است: «تو یک معجزه‌ای و هرگز هیچ‌کس مثل تو نبوده است و نخواهد بود.»
mohaddese
- «همه‌ی ما یه روز می‌میریم اسنوپی!» - «درسته، ولی تو بقیه‌ی روزهای دیگه نمی‌میریم.»
علیرضا
«اگر واقعیت را دوست نداری، واقعیت دیگری بساز که بتوانی در آن زندگی کنی.»
Mamadovsky
وقتی به شروع یا ایجاد چیزی جدید فکر می‌کنیم، اغلب اوقات چیزی که به ذهنمان می‌آید فرد جوانی است که سال‌های زیادی از عمرش را پیش رو دارد، ولی این فکر فقط یک پیش‌داوری است. همه‌ی ما صرف‌نظر از سنمان توانایی داشتن شروعی تازه را داریم. حتی فردی که پا به سن گذاشته است می‌تواند تصمیم بگیرد لوح زندگی‌اش را پاک و از نو شروع کند، زیرا او هم تمام عمرش را در پیش رو دارد. مسئله‌ی مهم این نیست که چند سال دیگر از عمرمان مانده، بلکه این است که با مدت زمانی که برایمان مانده چه خواهیم کرد.
Mahya Moradi
داستان ناراحت‌کننده‌ی هستیْ مرگ نیست، هرگز شروع نکردنِ زندگی است.
Mahya Moradi
وقتی به خواسته‌مان می‌رسیم، بعد از یک دوره‌ی کوتاه رضایت، به «سطح پایه»‌ی رضایت و شادی برمی‌گردیم. این موضوع در افرادی که نمی‌توانند رابطه‌ی عاطفی پایداری برقرار کنند به وضوح دیده می‌شود. این افراد بعد از کم‌رنگ‌شدن تازگی فرد جدید در زندگی‌شان و عادت به او، احساس می‌کنند به ترشح آدرنالین ناشی از بودن با فردی متفاوت نیاز دارند.
Maryamz

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد