بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فرشته ای در برهوت | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب فرشته ای در برهوت اثر مجید پورولی کلشتری

بریده‌هایی از کتاب فرشته ای در برهوت

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۷۶ رأی
۴٫۴
(۱۷۶)
اصلا یک سؤال دیگر، چرا رسول خدا در غدیر قرآن را بالا نبُرد؟! چرا دست علی را بالا برد؟!
zoha
آیا این تبعیض و خلافِ عدالت نیست؟! آیا نمی‌شود فردای قیامت اعتراض کرد و گفت: خداوندا از من توقع نداشته باش هدایت شده باشم، چون تو خودت برای من هدایتگری نفرستادی!
zoha
سؤال اصلی این است که هدایتگرِ مردمِ بعد از رسولِ‌خدا کیست؟! آیا خدا ایشان را بدونِ هدایتگر رها کرد؟!
zoha
امام علی چه ربطی دارد به وحدت اسلامی؟ رسول گفت: - در روز غدیر رسول‌خدا دست امام علی را برد بالا و او را نشانِ تمام مردم دنیا داد، تا امام علی محور و ستونِ وحدت اسلامی باشد. تا به مردم بفهماند که دست در دست علی بگذارید و بدانید که تنهای تنها علی رکن و ستونِ وحدت اسلامی است. از خودتان بپرسید چرا رسولِ‌خدا در روز غدیر دستِ چند نفر از صحابه را در کنارِ دستِ علی بلند نکردند، چرا فقط دست علی بالا رفت؟ بالاخره آن روز میانِ جمعیّت اصحابِ زیادی ایستاده بودند، امّا رسولِ‌خدا تنها دستِ امام علی را بردند بالا. بروید تاریخ را با دقّت مطالعه کنید و ببینید کدام یک از صحابه هنگامی که رسولِ‌خدا مشغولِ خواندن خطبه بودند، به عمد شروع کردند به حرف زدن با صدای بلند تا سخنرانی پیامبر را خراب کنند. بروید ببینید کدام‌شان قصد داشتند رسول خدا را به خاطر این انتخاب به قتل برسانند و ترور کنند.
zoha
ستون اصلی وحدت اسلامی همین امام علی است.
zoha
دربارۀ خودمان و شیعه‌ها هم معتقدم فقط باید وحدت و اتحاد را تبلیغ کرد. من طرفدار وحدت اسلامی هستم. طرفدار یکی شدن مسلمان‌ها. به نظرم اگر اسلام بخواهد به یک سرانجامی برسد، فقط با وحدت اسلامی است که می‌رسد.
zoha
وحدتِ اسلامی سفارش خداست در قرآن مجید وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وحدت اسلامی چیزی نیست جز پیروی از حبل‌الله؛ بی‌گمان، مخالفان حبل‌الله سربازان ابلیس، و دشمنان وحدت اسلامی هستند
آیه

حجم

۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۰۰
۸,۱۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد