بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر زندگی آسوده | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب هنر زندگی آسوده اثر شونمیو ماسونو

بریده‌هایی از کتاب هنر زندگی آسوده

۴٫۰
(۶۳)
اگر زندگی مطابق میل شما پیش نمی‌رود، به جای تغییر جهان، بهتر است خودتان را تغییر دهید.
داویز
هرقدر هم تلاش کنید باز هم نمی‌توانید همه را از خودتان راضی نگه دارید
امیر ۱۹۰۵
ده دقیقه خودتان را از بند همهٔ امور و مشغله‌های زندگی رها کنید. به احتمال زیاد در این مدت افکار گوناگون به ذهن‌تان هجوم می‌آورند، اما شما سعی کنید آن‌ها را یکی یکی از ذهن‌تان دور کنید. با این کار به‌آرامی توجه‌تان به سمت لحظهٔ حال جلب می‌شود. هنگامی که امور دیگر، تمرکز و توجه شما را منحرف نمی‌کنند، خود ناب و حقیقی‌تان ظهور می‌کند. اختصاص زمانی برای این‌که به هیچ چیز فکر نکنید، نخستین گام در راه ساختن زندگی آسوده است.
avajahangiri
لازم نیست به شهرهای باستانی ژاپن از جمله کیوتو یا نارا سفر کنید. ضرورتی ندارد حتماً از کوه فیجی بالا بروید یا حتی به نزدیکی اقیانوس نقل مکان کنید. برای یافتن این قدرت ماورایی و آسوده زیستن فقط کافی است کمی تلاش کنید. در این کتاب شما را راهنمایی می‌کنم که چگونه بر اساس آموزه‌های ذن این کار را انجام دهید.
S.Amir Nazari
مثل سوار شدن به ترن هوایی یا پرش از بانجی جامپینگ که ترسناک‌ترین قسمت‌شان، انجام آن‌ها نیست، بلکه درست یک لحظه قبل از آن است.
سپهر
در مکتب ذن، جملهٔ معروفی است که می‌گوید: «به زیر پای‌تان با دقت نگاه کنید.» یعنی آن‌هایی که به قدم‌های‌شان توجه ندارند، درک درستی از خودِ واقعی‌شان هم ندارند و به‌درستی نمی‌دانند در زندگی قرار است به کجا برسند. شاید کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد، اما این موضوع ساده و کوچک واقعاً تأثیر زیادی بر زندگی شما خواهد داشت.
bitaniko
جذابیت واقعی بدون گفتن حتی یک کلمه به وجود می‌آید. بعضی افراد آن‌چنان جذابند که همه به صورت ناخودآگاه جذب آن‌ها می‌شوند. گویی هاله‌ای در اطراف آن‌هاست که باعث می‌شود دیگران میل و کشش زیادی به آن‌ها داشته باشند.
سپهر
در جهان هیچ‌چیز و هیچ‌کس ثابت باقی نمی‌ماند و همهٔ موجودات تغییر می‌کنند.
مهلا
پدرم به من آموخت که تمرین کردن و تلاش تا لحظهٔ مرگ ادامه دارد.
Deep
با جارو کردن گرد و خاک از روی زمین، گویی غبار را از ذهن خودمان هم پاک می‌کنیم. وقتی با دستمال سطوح را جلا می‌دهید، قلب شما هم روشن‌تر و درخشان‌تر می‌شود. موضوع تمیزکاری، هم شامل میزتان در محل کار و هم شامل اتاق‌های خانه می‌شود. اجازه ندهید گرفتاری‌ها و پریشانی‌ها مانع از انجام این کار شود.
سورینام

حجم

۱۳۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۳۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان