بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر رضایت از زندگی | طاقچه
کتاب هنر رضایت از زندگی اثر عباس پسندیده

بریده‌هایی از کتاب هنر رضایت از زندگی

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأی
۴٫۴
(۸)
مام علی علیه‌السلام می‌فرماید: روزی را طلب کنید؛ زیرا روزی، برای کسی که آن را طلب کند، تضمین شده است.
مریمـ حدادی
انسان‌های موفّق کسانی‌اند که با زندگی خود مشکلی ندارند. اشتباه نکنید! نمی‌گویم «در زندگی» خود مشکلی ندارند؛ بلکه می‌گویم «با زندگی» خود مشکلی ندارند. مشکلْ داشتن در زندگی، یک چیز است و مشکل داشتن با زندگی، چیز دیگر.
احسان رضاپور
انسان متعادل، با کمال شهامت می‌پذیرد که ممکن است دیگران چیزهایی داشته باشند که او ندارد؛
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
وقتی خدا، معنای زندگی شد، انسان به خاطر خدا زندگی می‌کند، به خاطر او تلاش می‌کند و برای رسیدن به او همه سختی‌ها را تحمّل می‌کند. وقتی خدا معنای زندگی شد، انسان می‌داند چرا زنده است و چرا باید زندگی کند و سرانجامش چه خواهد شد. بدین سان، از حیرت و سرگردانی در می‌آید و چون برای عالی‌ترین و بلکه تنها مفهوم حیات زندگی می‌کند، بر خود می‌بالد و احساس رضایت و خشنودی می‌کند.
Amirreza s
اگر انسان، خود را با زندگی‌های بهتر مقایسه کند، دچار تلخ‌کامی و احساس ناکامی می‌گردد و از زندگی خود لذّت نمی‌برد.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
نادیده گرفتن داشته‌ها و ناچیز شمردن آنها هنر نیست؛ هنر، آن است که انسان حتّی با کوچک‌ترین امکانات، از روحیه‌ای قوی و بانشاط برخوردار باشد.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: به کسانی که بر آنها برتری داده شده‌ای، بسیار نگاه کن که این، از دروازه‌های شکر است.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
انسان‌های موفّق کسانی‌اند که با زندگی خود مشکلی ندارند. اشتباه نکنید! نمی‌گویم «در زندگی» خود مشکلی ندارند؛ بلکه می‌گویم «با زندگی» خود مشکلی ندارند. مشکلْ داشتن در زندگی، یک چیز است و مشکل داشتن با زندگی، چیز دیگر. اتفاقا در بیشتر موارد، انسان‌های موفّق با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند؛ اما احساس‌نارضایتی‌از زندگی‌نداشتند. می‌توان گفت: رضامندی از زندگی یکی از رازهای ناشناخته زندگی انسان‌های موفّق است.
محمد صالح الهی دوست
اگر انسان زندگی را سخت نگیرد و آنچه را هست بپذیرد، اولاً توان واکنش مثبت را به دست می‌آورد و ثانیا در یک آرامش خاصی زندگی خواهد کرد.
احسان رضاپور
امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: در شگفتم از بخیل که به سوی فقر و ناداری‌ای که از آن گریزان است، می‌شتابد و توانگری و ثروتی را که در پی آن است، از دست می‌دهد. او در دنیا مانند تهی‌دستان به سر می‌برد و در آخرت، همچون توانگران، حسابرسی می‌شود.
محمد صالح الهی دوست

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۷۵۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد