دانلود کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا اثر آپریل پفندر

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا

معرفی کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا

آوریل پفندر در کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا، به ما کمک می‌کند تا قدرت درمانگریمان را از طریق تمرکز و تجسم، بیدار و فعال کنیم؛ هنر التیام بخشی چاکرا را بیاموزیم و خودمان را در جهت رهایی از نگرانی و درماندگی آماده سازیم.

نسخه صوتی کتاب تمرکز شفابخش چاکرا را با ترجمه یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری و صدای فرهاد جان سریان می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا

برای اینکه بتوانیم از کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا نهایت استفاده را ببریم، باید ابتدا بدانیم که چاکرا چیست؟ چاکراها مراکز انرژی حیاتی بدن هستند و سلامتی‌شان بر روی جسم و ذهن تأثیر می‌گذارد. آوریل پفندر پس از انتشار کتاب پرفروشش، تعادل چاکرا، در این اثر به ما می‌آموزد چگونه انرژی خود را از طریق مجموعه تمرکزهای هدایت شده آزاد کنید؛ هر تمرکز درمانی برای یک چاکرای خاص است. چه در زمینه تمرکز تازه وارد باشید و چه با تجربه، در هر صورت این کتاب هر آنچه را برای ایجاد تعادل و شروع درمان از همین امروز نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب تمرکز شفابخش چاکرا درباره مسائل گوناگونی صحبت می‌کند، از جمله: چگونه تمرکز هدایت شده می‌تواند انرژی را به جریان بیاندازد، استرس را کم کند، از درماندگی بکاهد و دوباره به زندگی پرمشغله‌ امروزی ما تعادل ببخشد؟ علاوه بر این در این اثر چاکراهای ریشه، خاجی، خورشیدی، قلب، گلو، چشم سوم و تاج به صورت دقیق توصیف شده‌اند. این کتاب تمام اطلاعات لازم را برای شناسایی و درمان انسدادها در اختیارمان قرار می‌دهد و در نهایت کمکمان می‌کند تا تمرکز و شفابخشی ذهن و جسم را با مانتراها (ذکرهای کوتاه) و مودرا (حالات دست) برای هر چاکرا ارتقا دهیم. 

شنیدن کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا به تشخیص و تقویت توانایی‌های تمرکز از طریق بینشی عمیق‌تر نسبت به تکنیک‌ها و ابزارهای تمرکزی کمک می‌کند. اگر به دنبال پروش بینش درونی از طریق مدیتیشن و انرژی درمانی هستید، این کتاب برای شماست.

درباره آوریل پفندر

آوریل پفندر (April Pfender) معلم ریکی و استاد تمرکز است که در سانتا مونیکا، کالیفرنیا سکونت دارد. او مؤسس مرکز درمان سانتا مونیکا و متخصص علم ریکی و درمان کوانتوم، راهنمای تمرکز، درمان صوتی و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مقدس است. او جواهرات سنگی انرژی بخش ریکی و ماه را نیز طراحی می‌کند. پروژه‌های جدید او شامل طراحی برنامه‌های شفابخشی، کارگاه‌ها و درمان‌هایی با تمرکز بر روی فعال‌سازی، انتقال و قدرت‌بخشی به زنان است. 

آوریل پفندر شغلش را به عنوان یک شفاگر از پانزده سال پیش آغاز کرد. او طرفدار صداقت با خویشتن برتر، دنبال کردن رویاها و بیان هنری است. به باور او، ریکی و تمرکز، ما را به خودمان و دیگری متصل می‌سازد، آگاهی‌مان را تقویت می‌کند و ابزار لازم را برای اهدای آرامش بیشتر به جهان در اختیارمان قرار می‌دهد.

بخشی از کتاب صوتی تمرکز شفابخش چاکرا

هدف چیزی نیست که پیدا می‌کنید، در واقع بر اساس مسیرتان در زندگی و حرکت‌ها و موضوعات مهم شکل می‌گیرد. چاکرای خورشیدی ورودی اتصال و ایجاد چنین هدفی در زندگی است. در این تمرکز یاد می‌گیرید چگونه با هدف خود ارتباط پیدا کنید و حقیقت بخشیدن به این هدف چه احساسی دارد.

تمرین را می‌توانید به صورت نشسته یا خوابیده انجام دهید. با نفس عمیق شروع کرده، شش‌هایتان را پر کنید و نفس را به پایین کمر و سپس شکم بفرستید. با هر بازدم شش‌ها را خالی کرده، پرانا (اانرژی حیات بخشی که درون تنفس جریان دارد) را به زمین با کف پا بازگردانید.

داناترین بخش بدن را فرابخوانید. هدف و نیتی که دوست دارید در حقیقت فیزیکی خود پرورش و نمایش دهید را به ذهن آورید. هدف می‌تواند رابطه عاشقانه، پیروزی در مصاحبه برای شغل رویایی، ساخت پروژه خلاقانه، رسیدن به ثروت یا پدر و مادر شدن خودتان یا فرزندانتان باشد.

درباره ظاهر و احساس موفقیت با توجه به نیتتان فکر کنید. احساس اشباع و داشتن تمام حس خوشبختی و سلامتی را به ذهن بیاورید. برای اتصال با هدف پشت هر نیتتان وقت بگذارید ممکن است وارد لایه‌های جدیدی شوید.

تجسم کنید همه جزئیات نیتتان به بار نشسته است، پذیرای مسیر حرکت بینش خود باشید. این سفر پتانسیل باز کردن در بر روی دیوارهای سابق را دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد