دانلود کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن (خلاصه کتاب) اثر سارا نایت

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن، اثر سارا نایت، به عنوان راهنمایی برای اهمیت ‌ندادن شناخته می‌شود. با شنیدن کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن یاد می‌گیرد چطور می‌توانید با حذف موارد غیرضروری از زندگی، خودتان را در مسیر پیشرفت قرار دهید. 

نسخه صوتی کتاب خودت رو جمع و جور کن را با صدای دادبه دادمهر در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن

کتاب خودت رو جمع و جور کن، راهنمایی برای اهمیت ندادن است. البته حتما با خودتان فکر می‌کنید چطور می‌توان اهمیت نداد و موفق شد؟ یا شاید سوال بهتر این باشد که به چه چیزهایی نباید اهمیت داد؟ اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه مسائل جزئی و کم‌اهمیت برایتان بسیار پررنگ می‌شود و نمی‌گذارد آنطور که باید و شاید، به دیگر ابعاد زندگی‌تان بپردازید، کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن را گوش کنید. سارا نایت در این کتاب راهنمایی صادقانه و عملی برای نظم و ترتیب دادن به زندگی بیان کرده است. از نحوه مدیریت اضطراب گرفته تا برنامه‌های ورزشی، روابط‌ و شغل‌تان، توصیه‌های کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف‌تان برسید و زندگی ثمربخشی داشته باشید.

کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن برای تمام کسانی است که به اهمیت برنامه‌ریزی در زندگی پی برده‌اند و به دنبال راهنمایی عملی برای آن می‌گردند. 

درباره‌ی سارا نایت

سارا نایت (Sarah Knight) نویسنده و ویراستاری است که ۱۵ سال در انتشاراتی‌های نیویورک، به ویراستاری آثار نویسندگان مشهوری همچون کریس کلیو و جیلیان فلین اشتغال داشته است. او در بروکلین زندگی می‌کند و فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است. سخنرانی سارا نایت در (TED)، با عنوان «جادوی اهمیت ‌ندادن» بیش از دو میلیون بازدید داشته است.

بخشی از کتاب صوتی خودت رو جمع و جور کن

تابحال چندبار با خودتان گفتید می‌خواهید کاری انجام بدهید اما در نهایت آن را ول کردید؟ بسیاری از ما برای رسیدن به خواسته‌هایمان در زندگی به اندازه‌ی کافی متعهد نیستیم. فرقی هم ندارد قصدمان تمیزکردن خانه باشد یا ترفیع مقام گرفتن در کار یا خوشحال کردن یکی از نزدیکان. و این مشکل فقط مخصوص اهداف بزرگ هم نیست. گاهی اوقات انجام کارهای روزمره هم خیلی دشوار و سخت به نظر می‌رسد. و برای انجام ساده‌ترین کارها هم وقت کافی پیدا نمی‌کنیم. خوشبختانه برای رهایی از این چرخه تعیین اهداف بلندپروازانه و شکست و سرزنش خود راه‌حلی وجود دارد. چطور با کمی برنامه‌ریزی، تمرکز و تعهد می‌توانید به اهدافتان از کاهش وزن گرفته تا پیشرفت شغلی دست پیدا کنید؟ 

فهرست

  • چگونه افکار منفی را خنثی کنید؟
  • چرا در شرایط وخیم بهتر است هیچکاری انجام نداد؟
  • برای تغییر شغل چطور باید با رئیستان گفتگو کنید؟ 

نظرات کاربران

ehsan jamshidian
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

بد نبود اما خیلی هم جالب و جدید نبود؛ اینطور مطالب رو الان افراد اهل مطالعه تقریبا زیاد خوندن و شنیدن

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان