دانلود کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز (خلاصه کتاب) اثر ویشن لاخانی

دانلود و خرید کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز، اثری متفاوت و تفکر برانگیز از ویشن لاخانی است. او در کتاب راز ذهن شگفت‌انگیز، ۱۰ قانون نامتعارف برای تعریف دوباره زندگی و موفقیت به ما ارائه می‌دهد.

نسخه صوتی کتاب راز ذهن شگفت‌انگیز، با صدای دادبه دادمهر در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز

ویشن لاخانی در کتاب راز ذهن شگفت‌انگیز، روشی را برای غلبه‌ بر روزمرگی دیوانه کننده زندگی ارائه میدهد تا همه بتوانند به انسانی فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند. نویسنده ۱۰ قانون وضع کرده که همه می‌توانند به سادگی از آنها برای ایجاد یک تحول شگرف و معنا دادن به زندگی استفاده کنند و همواره شاد باشند. در حقیقت کتاب راز ذهن شگفت‌انگیز شامل ۱۰ قانون نامتعارف برای تعریف دوباره زندگی و موفقیت است. با شنیدن کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز متوجه می‌شویم که چگونه توسط دنیای اطرافتان شکل گرفته‌ایم؟ سپس قدرت انتخاب نسخه مورد نظرمان را از دنیا کسب می‌کنیم. جهان درونی‌مان را به چیزی که می‌خواهیم تبدیل می‌کنیم و در مرحله‌ی آخر یاد می‌گیریم تغییردادن جهان چگونه است.

کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز برای همه افرادی است که دوست دارند هر روز پیشرفت کنند و بهترین خودشان را به دنیا ارائه بدهند.

درباره‌ی ویشن لاخانی

ویشن لاخانی، کارآفرینی مالزیایی الاصل است. او بنیانگذار و مدیرعامل مایند ولی (Mindvalley) است، شرکتی که برای پرورش و توانمندسازی افراد و کمک به آنها برای رسیدن به ظرفیت‌های کامل خود طراحی شده است. ویشن لاخانی سخنرانی‌های بسیاری در زمینه ارتقای ذهنیت کسب‌وکار و فرهنگ شرکت دارد، او همچنین موسس اوسامنس فِست (Awesomeness Fest) است، که یک رویداد توسعه فردی برای کارآفرینان و نویسندگان به شمار می‌آید.

بخشی از کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز

بشر دارای یک ذهن استثنایی است. ذهن منبع عظیم درک و عقلانیت است. که به ما این امکان را می‌دهد تا خاطرات گذشته را به وضوح به‌یاد بیاوریم و آنچه در اطرافمان رخ می‌دهد را بفهمیم و درباره‌ی اعمال خودمان و سایر افراد قضاوت کنیم. با این حال ذهن برای به حداکثر رساندن شادی، یا رضایت‌مندی ما برنامه‌ریزی نشده. بلکه می‌تواند ما را وادار کند، ناامیدانه قوانین و باورهای قدیمی را که نسل به نسل منتقل شده‌اند، دنبال کنیم. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر بتوانید این محدودیت‌ها را کنار بگذارید و از نو شروع کنید. کتاب صوتی راز ذهن شگفت‌انگیز دستورالعمل کاملی برای جلوگیری از خطاهای ذهنی در اختیار شما قرار می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان