دانلود کتاب صوتی باباگوریو با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باباگوریو اثر انوره دوبالزاک

دانلود و خرید کتاب صوتی باباگوریو

گوینده:مرآت بهنام
انتشارات:راوی‌نو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی باباگوریو

«بابا گوریو» که فیلیپ برتو آن را شاهکار نبوغ انسانی می‌خواند، چون ستاره‌ای تابناک در میان سایر آثار اونوره دو بالزاک،نویسنده نامی فرانسه، می‌درخشد و بی‌شک از شاهکارهای ادبیات جهانی به شمار می‌رود.

داستان باباگوریو جزئی از مجموعه کمدی انسانی بالزاک است که در سال ۱۸۳۴ در مدت چهل روز نوشته شد و برای نخستین بار در مجلۀ پاریس منتشر گردید و در سال ۱۸۳۵ این داستان به صورت کتاب منتشر گردید.

داستان کتاب گویای باباگوریو سرگذشت پدری است که دختران خود را در حد پرستش دوست دارد و این دخترها پس از ازدواج و پس از گرفتن میراث فراوان، پدر را انکار و ترک می‌کنند .پس، موضوع کتاب عشق پدری است که عالی‌ترین عشق‌ها به شمار می‌آید.

مقصود نهایی کتاب نشان دادن اجتماع خوش ظاهرو بد باطن آن زمان پاریس است. در داستان بابا گوریو احساساتی که از مشاهدۀ مفاسد اجتماعی عالیه شهر پارسی به راستینیاک دست می‌دهد همان احساساتی است که در جوانب به خود بالزاک،هنگامی که به پاریس آمد،دست داده بود.

همان عشق به زندگی پاریس و همان انزجار از اوضاع اجتماعی این شهر،همان طور که خود بالزاک احساس می‌کرده است، در فکر و روح اوژن راستینیاک جلوه می‌کند.

اساس داستان،مانند اغلب داستانهای بالزاک،بر فقر و مسکنت نهاده شده و این هم یکی از خصایص بالزاک است،چه خود بالزاک مدام با بی‌نوایی و تنگدستی دست به گریبان بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد