دانلود کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) اثر الیزابت ویلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر)

معرفی کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر)

کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) نوشتهٔ الیزابت ویلسون و ترجمهٔ امیرحسین میرزائیان و با صدای فرزانه فائزی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند خودتان را از شر اسباب و وسایل اضافی‌تان خلاص کنید تا به یکباره زندگی‌تان را ساده‌تر ببینید. عادتِ دورریختن چیزهای به دردنخور و نظم‌بخشیدن به خانه را در خود پرورش دهید. هیچ چیز مانند اینکه بدانید توان کنترل حفظ یا دور ریختن اسباب و وسایلتان را دارید به شما احساس تسلط بر زندگی و آسودگی ذهن نمی‌دهد.

درباره کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم

در این کتاب صوتی، ایزدبانو استعاره از زنی کامل است که می‌داند چه می‌خواهد و برای آنچه می‌خواهد نقشه‌ای پیش رو دارد. بدین ترتیب، نخستین پرسش برای شما این است که به راستی خواهان چه چیزی هستید. برای پاسخ به این پرسش باید درک درستی از آنچه شما را شادمان می‌کند، آنچه به شما انگیزه و الهام می‌بخشد، نیروهایی که زندگی شما را شکل می‌دهند و حوزه‌هایی از زندگی که بدان‌ها بی‌اعتنا بوده‌اید داشته باشید.

«چندکارگی» واژه‌ای مدرن برای توضیح توان طبیعی زنان است که در طول هزاران سال برای بشر واضح و آشکار بوده است. زنان توان آن را دارند که در زمان واحد چند نقش متفاوت را ایفا کنند. یونانیان باستان این نکته را به خوبی می‌دانستند و این توان بالقوهٔ زنان را با جلوه دادنش در جمع ایزدبانوان خود جاودانه کردند. هر کدام از این ایزدبانوان تجسم کهن‌الگویِ یکی از خاصه‌های نیرومند زنان بودند. ما می‌توانیم تمامی این خاصه‌ها را به عنوان زنی کامل در زندگی‌مان داشته باشیم؛ اما همیشه به طریقی خود زندگی مانع ما می‌شود و ما گرفتار تک‌بُعدی بودن می‌شویم. ما یا گرفتارتر و یا هراس‌آلودتر از آن هستیم که به ندای نیروی تمام این ایزدبانوان درونمان پاسخ دهیم. ما توان آن را داریم که در طول زندگی‌مان از انرژی استعاری ایزدبانوان مختلف بهره بگیریم، اما برای این کار لازم است که نخست آن‌ها را بشناسیم.

البته این کار همیشه ساده نیست. اینکه در اساطیر یونان باستان ایزدبانوان همواره در حال کشمکش با یکدیگر به تصویر کشیده شده‌اند امری تصادفی نیست. برای یک زن سخت است که در آنِ واحد بتواند هم نقش آتنا (ایزدبانوی خرد) و هم نقش دیمتر (ایزدبانوی مادرانگی و حاصلخیزی) را ایفا کند، اما او می‌تواند در دوره‌های مختلف زندگی بر نیروهایی که هر کدام از این ایزدبانوان به تصویر می‌کشند ارج نهد. با شناخت این خاصه‌های کهن‌الگویی، نیروی کسب خاصه‌های ایزدبانویی که در حال حاضر بیشترین توان را برای آموختن به شما دارد به دست می‌آید؛ و بدین ترتیب، اگر نتوانید تمامی این نقش‌ها را در طول زندگی‌تان ایفا کنید، حداقل می‌توانید نقش خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید، نه اینکه نقش شما در زندگی حاصل تصادف باشد.

با شنیدن این کتاب ایزدبانوان گوناگون به شما معرفی می‌شود و از این طریق می‌توانید ایزدبانوی درونی خود را بشناسید و او را تقویت کنید.

شنیدن کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم

«طبق فلسفهٔ فنگ‌شویی، محیطی که در آن زندگی می‌کنیم محیط کاملی است که برمبنای فعل و انفعالات متقابل نظام خورشیدی (آسمان)، محیط اطراف (زمین) و تاریخ تولد (فردیت) بنا شده است. بنابراین، برای یک زندگی آرام و متعادل، همنوایی با نظام خورشیدی، زمین و حتی تاریخ تولد ضروری به نظر می‌رسد. این همنوایی و هماهنگی توسط روش‌هایی چون فنگ‌شویی ایجاد می‌شود. فنگ‌شویی دانش و هنر قدیمی است که مطلوب‌ترین روش‌های زندگی در محیطی مناسب و موزون را به انسان می‌آموزد. فنگ‌شویی مشخص می‌کند چگونه با استفاده از رنگ‌های مناسب، وسایل زندگی مناسب و طریقهٔ صحیح چیدمان آن‌ها محیطی نافع برای خود ایجاد کنید و محیط کار، تجارت یا خانه‌تان را به مراکز قدرت تبدیل کنید.

در مورد تاریخ دقیق فنگ‌شویی یا ابداع‌کنندهٔ آن هیچ سند قابل اطمینانی در دست نیست. فقط در هشتاد سال گذشته موفق به کشف اسناد و مدارک اندکی متعلق به قرون سوم و چهارم قبل از میلاد شده‌اند که در آن‌ها به صورت غیرمستقیم به فنگ‌شویی اشاره شده است. فنگ‌شویی در قلب و ذهن مردم معمولی و از طریق زبان رمزی بین استادان و شاگردان باقی ماند و به صورت سینه به سینه حفظ شد. به همین دلیل، تعداد کمی از متون مکتوب آن باقی مانده است. بعضی از محققان معتقدند حکمت و کاربرد فنگ‌شویی همزمان با مکتوب شدن نظریهٔ یین و یانگ و اندیشه‌های جهان‌بینی مبتنی بر پنج عنصر چینی، زمین (خاک)، فلز، آب، جنگل (چوب) و آتش، مدوّن گردیده است.

نظریهٔ فنگ‌شویی رابطهٔ کیهان و انسان‌ها را بررسی می‌کند و هدف آن ایجاد وحدت میان آسمان، زمین، انسان و ماده از طریق نیروی تاچی (نهایت مطلق) است. چینی‌های باستان اعتقاد داشتند هنگامی که این وحدت به وجود آید، «چی» (نیروهای حیاتی) در موجودات جاندار و بیجان جاری شده و موجب بروز اتفاقات خوب و سازنده می‌شود. فقدان جریان «چی» نتیجهٔ معکوس، یعنی بدبختی و اختلال و نگرانی به بار می‌آورد.

محور اصلی هنر فنگ‌شویی وحدت میان آسمان، زمین و انسان است. چینی‌های باستان در جست‌وجوی وسیله‌ای برای توضیح نیروهای مرئی و نامرئی روی زمین و تأثیر مبهم و مرموز این نیروها بر رفتار انسان بودند. آن‌ها به دنبال معنویتی بودند که در هنگام سختی‌ها و بلایا به آن‌ها پناه بیاورند و به آرامش و آسایش برسند. هدف چینی‌های باستان وحدت انسان و طبیعت بود و قصد داشتند با وحدت بین انسان و کائنات به یگانگی برسند.

درواقع، فنگ‌شویی با جلوگیری از هدر رفتن منابع و سپس ایجاد انرژی‌های خوب در اطراف انسان موجب می‌شود رابطهٔ متعادل و موزونی بین انسان و محیط پیرامونش برقرار شود و انسان درمی‌یابد که با محیط اطرافش یکی است و ارتباط درونی بین عوامل را درک می‌کند. نکتهٔ جالب این‌که فنگ‌شویی در هر کجا قابل استفاده است و هر کس به فراخور نیازش می‌تواند از آن بهره‌مند شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان