دانلود کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثر دیوید باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

نویسنده:دیوید باخ
گوینده:شهره روحی
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

کتاب زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند اثر دیوید باخ، یکی از بزرگ‌ترین مشاوران مالی دنیا است. این کتاب با ترجمهٔ فرخ بافنده و گویندگی شهره روحی در نشر پندار تابان منتشر شده است. زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند ۹ قدم برای پس‌انداز عاقلانه و سرمایه‌گذاری آگاهانه و رسیدن به امنیت مالی را به شما می‌آموزد و کمک می‌کند به مربی مالی خود تبدیل شوید.

درباره‌ کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

راهکارهای ارائه‌شده در کتاب زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند مختص به زنان شاغل، یا زنانی با همسران پول‌دار نیست. این کتاب حتی برای زنی در آستانهٔ چهل‌سالگی که نه تحصیلات عالیه دارد و نه درآمدی مفید است. همچنین برای دختر نوجوان پانزده‌ساله‌ای که تازه می‌خواهد به آیندهٔ مالی‌اش فکر کند.

دیوید باخ در کتاب زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند، توصیه‌های ارزشمندی در مورد سرمایه‌گذاری، نکات مفیدی در مورد نحوهٔ آموزش مسائل مالی به فرزندان و روش‌های جدیدی برای خلق ثروت بیشتر را ارائه می‌دهد و به زنان می‌گوید که آن‌ها باید یاد بگیرند چطور پول‌هایشان را پس‌انداز کنند، چطور عاقلانه دخل و خرجشان را همسو کنند و چطور می‌توانند سرمایه‌گذاری‌هایی انجام بدهند که برایشان ثروت بیشتری به ارمغان بیاورد.

کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند اثری جذاب برای تمام بانوانی است که دوست دارند استقلال مالی را تجربه کنند. اگر راه و روش درست پس‌انداز کردن، خرج کردن و سرمایه‌گذاری را نمی‌دانید، کتاب زنان باهوش آخرش پول‌دار می‌شوند به شما کمک می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

«در طول چند سال گذشته که به عنوان برنامه‌ریز و مشاور مالی عملاً با هزاران زن کار کرده‌ام، چیز دیگری هم در مورد زنان و پول کشف کرده‌ام که می‌خواهم به تو بگویم: معمولاً،‌ زنان سرمایه‌گذاران بهتری در مقایسه با مردان می‌شوند. وقتی زنان به سرمایه‌گذاری روی می‌آورند، عموماً برنامه‌ای می‌ریزند، و بعد به آن می‌چسبند. در یک کلام، خود را به آن «متعهد» می‌کنند. مردها، از طرف دیگر ... خوب، همهٔ ما آن عبارت مخوف «ترس از تعهد» را شنیده‌ایم، مگر نه؟ مردها به جای ماندن در یک سرمایه‌گذاری اطمینان‌بخش، اغلب خسته می‌شوند و شروع به جستجوی«چیز داغ» بعدی می‌کنند.

تجربهٔ من می‌گوید زنان معمولاً این کار را نمی‌کنند. اکثر زنانی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، در قبال آنچه «توصیه‌های داغ» خوانده می‌شود بسیار محتاط‌اند. اما بیشتر مردها چنین نیستند. بارها و بارها شده موکلان مذکرم به من زنگ زده‌اند و خواسته‌اند که هزار سهم فلان شرکت را از بازار بخرم، فقط هم به خاطر این‌که «توصیهٔ داغی» در باشگاه یا حین بازی گلف از کسی شنیده‌اند. اغلب این درخواست‌های خریدِ سهام بدون هیچ تحقیقی هستند؛ در واقع فقط کله‌خری است!

و این فقط نظر من نیست. آمارها هم حرف مرا تأیید می‌کنند. طبق تحقیقی که توسط دانشگاه کالیفرنیا (با شرکت ۳۸ هزار نفر) صورت گرفته، زنان سرمایه‌گذار در مؤسسات واسطه‌ای تنزیلی سالانه ۹ درصد بهتر از مردان عمل کرده‌اند! شانسی بوده؟ راستش به‌زحمت می‌توان آن را پای شانس گذاشت. طبق گفتهٔ انجمن ملی سرمایه‌گذاران، نه سال از دوازده سال گذشته، انجمن‌های زنان سرمایه‌گذار عملکردشان از انجمن مردان سرمایه‌گذار در امریکا بهتر بوده است.»

نظرات کاربران

بهار علی پور
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

این کتاب فوق العاده ست پیشنهاد میکنم حتما اون رو گوش کنید. صدای و لحن گفتار راوی بی نظیده👍🏻👍🏻👌🏼👌🏼

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان