نظرات درباره کتاب صوتی ابله و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب صوتی ابله اثر آرمان سلطان‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ابله

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۴۰۴ رأی
۴٫۱
(۴۰۴)
نسیمِ شمال
علی رغم اینکه لذتی که از این کتاب بردم قابل مقایسه با دیگر آثار داستایوفسکی نبود،اما باز هم توصیه ش میکنم. داستا نویسنده ی محبوب منه و خوندن آثارش خالی از لطف نیست.پرنس میشکین به عنوان یکی از محبوبترین کاراکترهای داستانی در خاطرتون ثبت خواهد شد. اضافه گویی و کش و قوس در داستان به خصوص اواسطش ممکنه خسته کننده باشه اما در نهایت شما رو از خوندن اثر پشیمون نمیکنه.
4015851
متن روان و گویندگی منحصر به فرد دارد. می‌توان افرادی که به ظاهر تهی هستند اما غنی از افکار متفاوت از جامعه ی خود هستند آشنا شد
kosar
به همه دوستانی که مث من اختلال تمرکز و توجه دارن و ارزوی خوندن رمانهای روسی رو داشتن توصیه میکنم ازین راه برای رسیدن به ارزوشون استفاده کنن،عااالیه.
امین
به نظرم واقعا ارزش خوندن داره. و اون تحلیلی که ته کتاب هست واقعا لازمه. و بدون اون آدم معنی داستان رو نمیتونه بفهمه. و متاسفانه باید بگم داستان به نظر برای یک بار خوندن نیست. ینی اگه واقعا آدم میخواد بفهمه چی به چیه بهتره یه بار دیگه هم بخونه که البته من نخوندم دیگه😅ولی یه جاهایی داستان خیلی حوصله سر بر میشه که قوت نویسنده باعث میشه اون تیکه ها رو هم بشه خود. و خوندن آقای سلطان زاده هم واقعا عالی و بی نقص بود
فائزه
جلد دوم قسمت چهارم فصل پنجم (فایل ۴۴) پخش نمیشه لطفا رسیدگی کنید
عطا رئوفی
یه شاهکار از آرمان سلطان زاده! فوق العاده بود
رسا
میخوام جسارت به خرج بدم و چیزهایی بگم که شاید دوستداران داستایوفسکی خوششون نیاد، پس پیشتر عذرخواهی میکنم. شاید یکی از ضعیف ترین کتاب های ایشون باشه. اونهم به علت زیاده گویی های وحشتناک. به نظر من بزرگترین هنر داستایوفسکی در این داستان به حداقل رسوندن انتظار خواننده بوده که در قسمتهایی با بالا بردن کیفیت داستان باعث لذت بردن خواننده میشه. واقعاً با وجود اثر دیگر ایشون مثل برادران کارامازوف و یا جنایت و مکافات اصلاً خوندن این کتاب رو توصیه نمیکنم. اما هنر اصلی توانمندی راوی با صدای آقای آرمان سلطانزاده هستش که واقعاً جلوی هنر سخنوری ایشون سر تعظیم فرود میارم.
علی
من هم ابله هستم که گفتار و رفتار پرنس به نظرم درست میاد؟؟ 😅
helia karoobi
کتاب صوتی بسیار خوش ساخت از شاهکار داستایفسکی. گویندگی آقای سلطان‌زاده چنان به داستان نشسته که حس میکنید حقیقتا تک‌تک لحظاتش جلوی چشم‌هاتون میگذره و این خود شمایین که گوشه‌ای از داستان حضور دارین و شاهد ماجرا هستین.
کاربر 2492783
صدای آقای سلطان زاده بهترین انتخاب کتاب های صوتی است
عطریاس
بینظیر 😍😍😍😍 البته هر کتابی با صدای آقای سلطان زاده بینظیر میشه
ناخدا
کتاب درمورد چگونگی زندگی کردن خیلی به کسانی که آن را می‌خوانند کمک میکند
Salim yazdi
کتاب بسیار زیبا و عجیبی بود نثر آن مهیج است شاهکاری در نوشته های داستایفسکی است و با صدا و موسیقی جذاب این کتاب زیباتر هم شده است
Sami
عالی سپاس فراوان از جناب سلطان زاده هنرمند پاینده باشید
امین صالحی
خیلی عا لی
Tasnim
سلام. درسته که با تمام صحبت های مطرح شده در کتاب به طور کامل موافق نیستم اما جذابیت طرح و چهارچوب کلی داستان، شخصیت به خوبی پرداخت شده پرنس میشکین (که بسیار برام جذاب و دلنشین بود) و گویندگی حرفه ای باعث شد از شنیدن کتاب عمیقا لذت ببرم و با وجود ساعات شنیداری زیاد کتاب، کم حوصله و خسته نشم.
fabi
اولین کتابی است که از نویسنده شهیر داستایوفسکی خواندم و در واقع با صدا و اجرای کاملا نمایشنامه وار و استادانه جناب سلطان زاده عزیز گوش دادم و من را وادار به گوش دادن کتاب دیگر این نویسنده یعنی برادران کارامازوف کرد.ابله را کتابی بسیار جذاب و گیرا با مضامین اجتماعی و اخلاقی و مذهبی و خصوصا روانشناختی دقیق و علمی در راستای داستانپردازی و شخصیت پردازی بی نظیر دیدم.کاش همه ما ابله بودیم...
Roshanak
بسیار لذت بردم از شنیدن این کتاب که از جهت گوناگون شاهکار بود.... خاصه اینکه از شاهکارهای ادبی با ابعاد روانشناختی خاص هست.... ترجمه و گویندگی هم که عالی بود. "فراموش نکنیم که علل اعمال اشخاص معمولا بسیار پیچیده تر و جوراجور تر از آن است که ما تصور می کنیم و می کوشیم برای خود توضیح دهیم. و بسیار به ندرت ممکن است که آنها را به دقت مشخص کرد و گاه بهتر است که گوینده به نقل ساده ی وقایع اکتفا کند."
K1 -T
کیفیت گویندگی و جلوه های صوتی بی‌نظیر هست. ترجمه هم بسیار زیباست اما بخاطر کیفیت پایین نرم افزار تاقچه خریدش رو از اینجا پیشنهاد نمیکنم. دکمه های کنترل پخش به صورت نوتیفیکشن نمایش داده نمیشه و هربار تا هرکجا که پیش رفته باشم باز از چندین قسمت قبلتر پخش از سر گرفته میشه. حیف که این داستان صوتی قابلیت ارسال نداره وگرنه لحظه ای بیشتر از تاقچه استفاده نمی‌کردم.
هانی
چه عجیب برای من ولی هر بار که play می‌کنم،از همون جایی شروع به پخش میکنه که دفعه پیش گوش کرده بودم، حتی اگه چند روز هم گذشته باشه باز هم به همون منواله
گیله مرد
کتاب خوب و طولانیه البته. گاهی وسطاش خسته می شدم. اما یک حسی تو رو وادار می کنه که تا تهش بخونی. داستایفسکی میخواد اخلاق خوب رو به ما یاد بده و این رو تو قالب کتابش گنجونده. رفتار شخصیت‌ها کمی اقرارگونه است اما اتفاقات کاملا منطقی است و انگار داستایفسکی یک روان‌شناس ماهره و میدونه از هر شخصیتی چی می‌خواد و چه نتیجه ای در انتهای کتاب داره. دوست دارم کتاب رو متنی بخونم. کتاب صوتی اون تمرکز لازم رو برام نداره و چون با فاصله گوش کردم، گاهی جایی رو از دست دادم و برخی از شخصیت ها گم شدن.

زمان

۳۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۹۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۹۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱۲,۰۰۰
۱۴۸,۴۰۰
۳۰%
تومان