نظرات درباره کتاب صوتی شوهر آهو خانم و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب صوتی شوهر آهو خانم اثر علی‌محمد افغانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی شوهر آهو خانم

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۸۸ رأی
۳٫۶
(۳۸۸)
nasrin65
فقط درد ورنج بود
علی خراطی خامنه
کتاب زیبایی است من صوتی اش رو گوش دادم و خیلی رضایت داشتم و برای کسانی که رمان دوست دارن توصیه میکنم
fati
عالی بود وگیرا،
بختیاری
باسلام و خسته نباشید به همه دست اندرکاران خوب طاقچه وخوانندگان عزیز.امیدوارم ازشنیدن کتاب زیبای شوهراهوخانم لذت ببرید. من این کتاب را ۵۰سال پیش خوانده بودم ولی بازهم بعداز سالها ازشنیدنش کیف کردم.
Yasna Ava
رمان در زمانه خودش بسیار کتاب جذابی بوده و جزییات به خوبی و مهارت نگاشته شده و علاوه بر به تصویر کشیدن زندگی سید و همس رانش، تاریخ اجتماعی آن دوره و احوالات مردم عامی و‌کوچه و بازار را به خوبی بیان می کند. البته از اواسط کتاب ماجرا در یک چرخه تکراری گرفتار می شود که به پرگویی و گزافه گویی نویسنده ختم می شود بطوریکه ماجرا در جا می زند و خواننده به شدت خسته می شود.اما بنظر می رسد خواننده امروز که به نسبت گذشته و مردمان پیشین سرعت عمل بیشتری یافته از این حاشیه روی و توصیفات تکراری و طویل خسته می شود و به همین دلیل معتقدم اینگونه نوشتن ها تاریخ مصرف دارند و زمانش تمام شده است. صدای راوی عالی بود.
Mahsa Sadeghi
بی نظییییر
کاربر ۳۷۷۴۴۳۳
برای کسانی که،به فضای داستانهای قدیمی علاقه دارن کتاب خوبیه،خوانش زیبا و روانست،فقط صدای خانمها اصلا خوب نیست وشخصیتی کمدی بهشون داده که نسبتی با نقش ندارن.
mehrdad
نظرم درباره گوینده‌اس، صدای بسیار خوبی دارند، اما غیر از راوی صداهای دیگر مثل صدای زن ها و بچه ها که توسط ایشون اجرا شده افتضاح بود.
Marcel Schneider
من این کتاب را در کودکی در کتابخانه عمویم دیده بودم حدود سی سال پیش، انوقت هنوز به درستی کلمات را درک نمیکردم. کتاب فوق‌العاده ای است. واقعا ارزش خواندن را دارد.
کاربر ۳۴۵۸۶۹۴
به نظر من جذابیت چندانی نداره..... چون تعادلی تو داستان وجود نداره،و به صورت تکرار بیش از حد چهره هما رو ترسیم میکنه.
دختر بنفش
این کتاب به زیبایی وضعیت اجتماعی آن زمان را در یک خانواده به تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی مرد، یعنی سید میران، مردی است بسیار مذهبی و اهل معاشرت و دست و دل‌باز که در دو راهی عشق به فرزندان و همسری مأنوس و یک عشق اسطوره‌ای می‌ماند. آهو نماد یک زن ساده‌دل است که تمام خوشبختی اش در همسر و فرزند خلاصه می‌شود. آهو دلسوز، مهربان و باپشتکار است و عامل اصلی خوشبختی سید میران است. ضلع سوم داستان هما، زنی جوان و تماما آفرودیت است که خود از تناقض‌های افکار سنتی و مدرن داراست. در داستان در زیبایی و اغواگری هما بسیار اغراق شده است که من اینطور درک کردم که این خود هما است که خود را این چنین زیبا می‌بیند و همانطور که می‌دانیم پری‌رو تاب مستوری ندارد! و به همین دلیل مردان زیادی از جمله سید میران نسبت به حالات شهوانی هما نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و همچنین خود سید میران علاقه به پرستش هما دارد.
کاربر ۳۵۲۴۲۱۲
داستان کنجکاو کننده ای داره ولی نویسنده یه جاهایی خیلی کش میده و توصیفهای زیادی میکنه همش میزدم جلو اما گویندگی خوب داره و اینکه صداشو زنونه میکنه هم جالبه
Mohsen gharaie
کتاب خیلی طولانی بود . وسطاش دیگه حوصله ادم سر میره . اگرچه کتاب خوبی بود ولی خیلی طولانی بود
amirhossein korsavi
گوینده صدای خوبی داشت ولی فقط برای شخصیت اصلی و صدای سایر شخصیت ها واقعا خوب از کار در نیومده بود(مثلا صدای پسر 10 ساله مثل بچه 4 ساله ادا می شد) جدا از این؛ اینکه مردان جای زنان صحبت کنن یا برعکس اصلا جالب نیست در رابطه با کتاب هم از میانه داستان واقعا انگار هیچ حرفی برای گفتن نداشت و اینکه شخصیت ها واقعا عمق نداشتن در کل من نپسندیدم
کاربر ۳۰۶۷۶۵۵
گویندگی و متن کتاب جذابه، اما داستان از اون جنس قصه هایی هست که از مردهای اینجوری، عصبی و ناراحت میمونی، من که فقط یبار این قصه رو خوندم، به خاطر جریان داستان دلم نمی‌کشه دوباره بخونمش.
raha
داستانی تلخ و گزنده
ماندانا
بسیار زیبا شما هم یک عاشقانه ممنوعه رو با این کتاب و گویندگی بی نظیر آن تجربه میکنید...
کاربر ۱۶۸۰۳۰۳
ببخشید کتاب هایی را که نشان کردیم از کدام قسمت می تونیم پیدا کنیم؟
mahi
یه مردسالاری احمقانه ....
sina
خوانش ضعیف و غیر مسلط

زمان

۴۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰
۳۰%
تومان