نظرات درباره کتاب صوتی شوهر آهو خانم و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی شوهر آهو خانم اثر علی‌محمد افغانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی شوهر آهو خانم

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۸۴ رأی
۳٫۶
(۳۸۴)
زهرا بی اذیت
کتاب عالی گوینده عالی‌تر
shahrzadgh
خوانش عالی و داستانی جذاب و واقعی و تاثر برانگیز
کاربر ۴۴۱۹۲۱۳
به نظرم کتابی است که ذهن را خیلی درگیر نمی کند. روایت یک اتفاق مرسوم در زمان خودش بوده که با جزئیات بیان شده برای سرگرم شدن مناسبه . من خودم عموما در ترافیک های خیلی زیاد در مسیر کارم این کتاب را میشنوم و تقریبا ترافیک را حس نمیکنم گویندگی جذابی ندارد برای ۳ شخصیت اصلی باید صدای مناسب استفاده میشد اصولا تقلید صدای همه شخصیتها از جمله پیر جوان کودک زن و مرد نه تنها با مهارت انجام نشده و خنده دار به نظر می رسد بلکه باعث خستگی شنونده می شود. در کل اگر فرصتهایی هست که خسته اید و می خواهید به هیچ چیز عمیق فکر نکنید این کتاب را بشنوید
mini
لطفا به بی نهایت هم اضافه کنید
Shahla Mosavi
کتاب جذابیه گوینده هم موثر هست توصیه میکنم
کاربر ۱۷۷۱۴۱۱
من فعلا تا فصل ۶ گوش دادم اما داستان پردازیش و موضوعش خیلی زیبا و پر کشش هست،موندم چرا زود تر نخوندمش.کتاب شاید مطلبی برای یادگیری نداشته باشه اما سرگرم کننده است.
یاعلی
کتاب در کل خوب بود ولی گویندگی عالی بود به نظرم و حس و حال جملات رو گوینده عالی بیان می کرد و فقط نویسنده بعضی جاها زیادی توصیف می کرد در حدی که سرشته ی سخن از دست می رفت و نمی دونستی دقیقا چی شد و خب باز در انتها یک گریز می زد به موضوع اصلی که اینقدر زیاد توصیف اش کرد و خلاصه انسان اگر بنده ی شهوت و پول شود دیگر هیچ چیزی اش بعید نیست و خودش رو به نابودی می رسونه این به نظرم پیام اصلی کتاب بود .
پ. و.
حتمآ توصیه میکنم. داستان جالب، گویندگی عالی که صدا و لحن خود را با هر شخصیت و موقعیت داستان تطبیق میدهد. داستان و فراز و نشیبهای زن و شوهر و بطور کل خانواده ای آرام و بی دغدغه... که مرد با اخلاق و مرام آن، هوش و حواس و حتی انسانیت و... خود را پی زنی دیگر کاملآ باخته...
Mahdis
کتاب طولانی و خیلی توصیفیه خیلی ریز همه چی و شرح میده .در کل دوست داشتم گوینده کتاب عالی عالی عالی واقعا هنرمندن که چند نقش و کاملا بازی میکردن
d.beigi
به نظر من رمانی بی‌نظیر است، تعجب میکنم از نظرات که گفتن حوصله سر بره، جزییات بسیار ریز کاملا شما را وارد داستان میکند و حتی احساسات شخصیت های داستان رو حس می‌کنید.
shaghayegh.etm
داستان پردازی جذاب کتاب در کنار گویندگی حرفه ای و بی نظیر پیمان قریب پناه از نظر من فوق‌العاده بود، میشد جای تک تک شخصیت ها زندگی کرد .
nasim83
کتاب در مورد بافت سنتی و جامعه مردسالار قدیم ایرانه. نوشته روان و گیراست و کم کم متوجه میشی که جزوی از داستان شدی انگار که توی همون مکان و زمانی و این بخاطر فصاسازی بسیار زیبا و توصیفات دقیق نویسنده است. گاهی از توصیفات زیبایی که می شنیدم هر چند اغراق آمیز بودند اما لذت می بردم مثلا در مورد رقص هما یا تعریف همان نوازنده پیر از هنر...بسیار کتاب ارزشمندیه ولی شاید مناسب همه نباشه. کلاسیک پسندها را راضی میکنه. گوینده بسیار قوی و عالی فقط صدای بعضی افراد متفرقه بد بود. و بهتر بود از چند صدای خانم بهتر برای گویش خانم ها استفاده میشد. و بخصوص بچه ها.
نسترن
به نظر من کسی که این کتابو بخونه یا افسرده و دل زده میشه یا مرتد ماجرا داستان آقاییه به اسم سید میران سرابی ،همسرش که بیشتر از بیست سال ازش کوچکتره اسمش آهوئه و ۴ تام بچه داره افکار و کارهای سید میران و همسرش اینقده رو اعصاب من بود که بارها اومدم رهاش کنم ،اما بخاطر شخصیت بی نظیر هما ادامه اش دادم ،هما واقعا گل کاشت و کتابو بی نظیر تموم کرد فقط بخاطر اینکه تو نظرها متوجه پایان داستان شدم ادامه اش دادم ،من بودم اسم کتابو میزاشتم ، هما ، دختر بسیار پر دل و جرئت و با سیاست و بی نظیری بود،واقعا دمش گرم اگه زمان برگرده عقب نه این کتابو میخرم نه گوش میدم ،خیلی سرش حرص خوردم خیلی گویندگی کتابم واقعا نقص داشت ،کاش بجای صدای خانم ها از زن استفاده میشد
نسترن
مشکل از سید میران بود وگرنه هما دنبالش نرفته بود
ahmad
رفتار هما دور از انسانیت بود،صرفا ی زن خیلی پلید خونه خراب کن بود😒
الهه »»عشق کتاب
با اینکه درد و غم بسیار داشت ولی برای یک بار گوش دادن عالیه اما انتظار داشتم بهتر تموم شه تا دلم خنک شه اما خنک نشد
کاربر 4081756
این کتاب فوق العادست کتابی پر از لحظه هایی که میخندی حرص میخوری وبیشتر گریه میکنی
مریم رمضانی
داستان با سیدمیران، شوهر آهوخانم، شروع می‌شود. مرد آبرو و سربه‌راه در طول کتاب مسیری را طی می‌کند که زندگی خود و خانواده‌اش زیرورو می‌شود. کتاب، بسته به اقتضای زمان نگارشش، توصیف‌های فراوان دارد که گاهی دلزده‌ات می‌کند، اما آن‌قدر داستان‌پردازی قوی است، آن‌قدر فضا ملموس پرداخت شده و آن‌قدر شخصیت‌ها واقعی هستند که تا آخرش پیش می‌روی. شوهر آهو خانم جزو کتاب‌های استخوان‌دار و پایهٔ ادبیات فارسی است. وقتی می‌خوانی‌ش، می‌شود جزئی از زندگی‌ات. با فکر آهو و شوهرش و هما، روزهایت را می‌گذرانی. گویندگی هم انصافاً خوب‌تر از خوب بود. خواندن متن کتاب، به‌دلیل طولانی‌بودن، شاید کمتر در حوصلهٔ ما بگنجد، اما شنیدنش بسیار شیرین و آسان بود.
مینا بانو
بسیار زیبا، خیلی اهل رمان ایرانی نیستم اما واقعا زیبا بود
کاربر ۳۶۹۱۷۴۶
کتاب بسیار خوبی بود از خواندنش لذت بردم با اینکه خیلی به جزئیات پرداخته بود ولی باز هم جذاب بود
عطریاس
بالاخره تمومش کردم.....کتاب خوبی بود اما بیش از اندازه کش داشت و من برا خواندن آن روی 1,5 می زدم و گوش میکردم اما کلا موضوع جالبی داشت صدایی گوینده هم عاااالی بود و همین صدا منو ترغیب به خواندن بقیه داستان میکرد.
کاربر 3700293
گویندگی کتاب افتضاحه تقلید صدای مضحک زنانه گوینده کلافه میکنه ولی کتاب خوبیه

زمان

۴۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۶۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
تومان