نظرات درباره کتاب صوتی کودتا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کودتا اثر یرواند آبراهامیان

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کودتا

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۵از ۲۶ رأی
۴٫۵
(۲۶)
فواد انصاری
نسخه صوتی این کتاب را با صدای خوب تایماز رضوانی گوش دادم کتاب به شرح وقایع از سال 1320 تا اواخر حکومت شاهنشاهی را شرح میدهد که البته اکثر بخش های کتاب پیرامون تصمیمات مصدق و چالش با شرکتهای نفتی و مذاکرات آن انجام میگیرد و خود کودتا و شرح انجام آن در بخش پایانی اشاره میشود کتاب با دقت مثال زدنی و شیرین بیان شده و مورد تحسین افراد زیادی در سطح جهان از جمله نوام چامسکی قرار گرفته است.
mizo
به نظرم همهٔ کتاب‌های آبراهامیان باید در فهرست هر علاقمند به شناخت تاریخ و سیاست ایران باشد. ضمنا جا دارد از اجرای بسیار خوب گوینده آقای رضوانی تقدیر کنم. ایشان از معدود گویندگانی است که به متن و مفهوم آن مسلط است و لحن و بیان‌اش در خدمت رسانایی متن است.
تایماز رضوانی
سپاس‌گزارم از محبت شما
Mehdi Alinejad
بنظر من از کاندید کتاب واجب هر هموطن میتونه باشه.قبل از این درخصوص مصدق اطلاعاتی داشتم ولی این کتاب به بررسی عمیق تری از این وطن پرست واقعی پرداخت . تنها یکی از کارهای اصلاحی این مرد برای سعادتمندی دنیا و آخرت هر کسی کافیه .
کاربر ۴۷۷۷۱۳۷
جزو کتاب هایی است که حتما در زندگی باید خواند.
Foad Ask.
کاش تو بی نهایت بذارین
مهدی
این کتاب روایت حس وطن پرستی مردم و ایمان به تغییرات با پشتیبانی از دولت مرکزی به رهبری مصدق است. قدم به قدم میتوان دید که چگونه قدرتهای غربی با همراهی کاشانی! در آخرین لحظات ورق را به نفع خود برگرداند و کودتای شکست خورده را پیروز کردند. کتاب روایتی جذاب و پر کشش دارد. بعد از خواندن این کتاب اعداد و ارقامی مهم و سیر اتفاقات منجر به کودتا در ذهن ماندگار می شود. حتما توصیه میکنم.
M Gh
واجبه خوندنش

زمان

۱۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد