نظرات درباره کتاب صوتی نیایش چرنوبیل؛ رویدادنامه‌ی آینده و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نیایش چرنوبیل؛ رویدادنامه‌ی آینده اثر سوتلانا  آلکسیویچ

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نیایش چرنوبیل؛ رویدادنامه‌ی آینده

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۷۳ رأی
۳٫۸
(۷۳)
bluedream
بعد از چرنوبیل دور و نزدیک چه معنایی دارد وقتی که در روز چهارم ابرهای چرنوبیل روی افریقا و چین در حرکت بودند.زمین یکباره بی نهایت کوچک به نظر آمد. این کتاب رو از لحظه ای که شروع کردم دیگه نتونستم رهاش کنم و به فاصله ی دو روز همه رو شنیدم.عالی بود.
Márma
خیلیییی جذاب بووود.... چطور همچین فاجعه ی چند بعدی ای رخ داده و کسی خبردار نشده واقعا؟! اتفاقی که امروزه هرجای دنیا ممکنه اتفاق بیفته و چقد وحشتناکه و حتی در حد یه جنگه!
پوینده
در اوکراین بوده شوروی سابق
کاربر ۳۴۴۳۲۶۱
Chernobyl
Feri
جناب hmad@ اسم مینی سریال چیه؟ لطف می کنین؟
م. ح.
کتاب خوبی است از آنجهت که نشان می‌دهد حتی اگر انگیزه بر ای داشتن انرژی هسته ای استفاده صلح آمیز باشد، خطای انسانی می تواند فاجعه ای را برای مردم کره زمین برای همه موجودات و حتی تا چند نسل بعد رقم بزند . واقعا لازم است که این کتاب خوانده شود تا بتوان عمق فاجعه را درک کرد. فقط از این جهت که سراسر مصاحبه و بعضی وقتها مونولوگ افراد است، خسته کننده می شود.
کاربر ۲۴۰۱۰۶۸
عالی و جذاب و تکان دهنده حتما بخونید
NeNa
بسیار تاثیرگذار 👌🏼
ميلاد كمال
اینکه فکر کنم حادثه چرنوبیل نزدیک من رخ بده خیلی ناراحتم میکنه.واقعا اتفاق دردناک و چند لایه ای بوده و وسعت خیلی زیادی داشته خیلی از سیاسیون حادثه ی چرنوبیل رو محکم ترین دلیل شکست اتحاد جماهیر شوروی و سقوط گورباچف میدونن روایت های مختلف کتاب خیلی ناراحت کننده بودند و بنظرم انتخاب این کتاب بعنوان برنده نوبل انتخاب خوبی بوده
Parimah_zarabadi
کتابش خیلی خیلی خوبه؛ ولی گوینده ش اصلا نه!
☭• 𝒅𝒆𝒉𝒒𝒂𝒏𝒚𝒐𝒐
کتاب عالیه، دوستانی که به تاریخ علاقه دارند حتما این کتاب رو گوش کنند 👌🏻 لازم به ذکره مینی سریالی هم با همین موضوع ساخته شده که محتویات کتاب رو به صورت سریالی میگه، به نظرم سریالش رو هم ببینید.
نَــسـی
پیشنهاد میکنم فیلمشو حتما ببینید
Amirreza Ghamsarian
به عنوان یک رویدادنامه ، کتاب خوبی است. به مسئله چرنوبیل از زوایای گوناگون ، از نگاه انسان های مختلف در جایگاه های متفاوت پرداخته میشه. همین موضوع میتونه روند کتاب را در نقاط مختلف تکراری و عادی جلوه کند.به همین دلیل اگر دنبال متنی فوق العاده تراژیک یا به شدت پرداخت شده هستید(که البته بسیاری از رویدادنامه ها ، این ویژگی را دارند.)نمیتواند کتاب خوبی برای شما باشه. گویندگی نسباتا عادی و در بسیاری از مواقع ضعیفی داشت و اگر میخواهید این کتاب را تجربه کنید ، متنی را بهتون پیشنهاد می دهم. در نهایت اگر علاقه به رویداد های تاریخی ، مسائل اجتماعی سیاسی دارید ، با کتاب جذابی مواجه هستید ؛ وگرنه ممکنه برای شما جذابیت خاصی نداشته باشد.
~fatemeh♡
«شما نباید فراموش کنید ، کسی که روبروی شما نه شوهر، نه عشقتون، بلکه پدیده رادیواکتیوی آلوده با غلظت بالا قرار داره!»
ahmad
مینی سریالی که برای چرنوبیل ساخته شده رو ببینید بیشتر از کتابش جذب میشید
Matin
مینی سریالش امریکایی هستش و تحریف شده برای همین جذابه و اگرنه این فاجعه بشدت تلخ و غم انگیزه
heli
فوق العاده.‌.بازی کثیف سیاست
Mahsa Sadeghi
مرگ عادلانه ترین چیز در این دنیاست.. تاکنون کسی از آن‌ معاف نشده است زمین همه را میپذیرد...خوبها...بدها و گناهکاران را (نیایش چرنوبیل)
sheyda1375
چیزای جدیدی یاد گرفتم ازش و اینکه واقعا غم انگیزه وقتی میفهمی تو دنیا یه سری از انسان ها چه سختی هایی کشیدن و قربانی شدن.... اما از اواسط کتاب برام خسته کننده شد اما در کل ارزش خوندن داره
مسعود
کتاب تلخی بود ولی اتفاقات آشنایی رو روایت میکرد ، مثلاً اونچه در روزهای اول در مورد کرونا میگفتن . بعد از این کتاب کلی سرچ های مختلف در مورد چرنوبیل کردم و متاثر شدم .
نسیم
کتاب خوبی هست،گویندگی روانی داره ولی انتظار داشتم قسمتایی که راوی داستان زن هست،گویندگیش رو یه خانوم انجام میدادن،اینطوری جذابتر میشد!
pariya
خوب بود گویندگی هم عالی بود کتاب درگیرت میکنه و رهاش نمیکنی
کاربر ۲۸۶۳۴۰۳
خییییلی عالی ، همه چی عااالی، خیلی متفاوت.. مممنونم
M Ba
اوکی

زمان

۱۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
۶۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد